فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۹۳۷۹۲

نحوه انجام ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

نحوه انجام ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا برای مشتریان خود انجام ایمپلنت را به بهترین شکل ممکن ارائه می کند.

افراد می توانند با مراجعه کردن به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا اقدام به انجام ایمپلنت نمایند. انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا به بهترین کیفیت و مطلوب ترین هزینه انجام می گردد.

مورد دیگری که در ارتباط با مزایای انجام ایمپلنت باید ذکر شود مربوط به سرعت انجام این کار است. یکی از شیوه های بسیار سریع جایگزین کردن دندان های از دست رفته انجام ایمپلنت می باشد. در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی انجام ایمپلنت به دلیل برخورداری از پرسنل مجرب سرعت انجام کار ها بالا تر است.

انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا برای افرادی که دندان های خود را از دست داده اند ارائه می گردد. ایمپلنت برای افرادی که دندان و یا دندان هایشان را به دلایل مختلف از داده اند کاربرد دارد. ایمپلنت دندان به اندازه ی ریشه ی از دست رفته ی فرد جایگزین می گردد. ایمپلنت دندان یا فیکسچر به اندازه ی دندان طبیعی افراد می باشد.

امروزه اغلب افراد تمایل به ایمپلنت دندان یا همان کاشت دندان مصنوعی دارند زیرا پروتز دندان به‌راحتی از فک جدا می‌شود. معمولا جراحی ایمپلنت برای نصب ریشه دندان مصنوعی در استخوان فک، با بی‌حسی عمومی یا موضعی انجام می‌شود. تا چند روز بعد از آن نیز با عوارض موقتی مانند التهاب، درد و ناراحتی در چانه، گونه‌ها یا زیر چشم‌ها مواجه خواهید شد.

ایمپلنت از دو قسمت تشکیل می شوند که Fixture، Abutment نام دارد. به قسمتی که از داخل استخوان فک قرار داده می شود، Fixture می گویند. به قسمت تاجی هم که در قسمت بالایی لثه قرار می گیرد، Abutment گفته می شود. قابل ذکر است که جنس پایه ی ایمپلنت از تیتانیوم بوده و باعث آسیب استخوانی، سر و صدا و لغزش نمی شوند که علت این امر سازگار بودن ایمپلنت دندان با استخوان فک است.

افزایش زیبایی یکی از مزیت های انجام ایمپلنت است. در صورتی که یکی از دندان های شما به هر دلیلی از دست برود، این موضوع زیبایی شما را تحت تاثیر منفی قرار می دهد، در صورتی که استخوان فک افراد در سلامت کامل باشد جایگزین کردن دندان از دست رفته در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی به هیچ عنوان کار دشواری نخواهد بود.

images 1680507885 642a83ed084ec

مورد دیگری که باید در ارتباط با مزیت های انجام ایمپلنت ذکر گردد طول عمر بالا است. طول عمر ایمپلنت به قدری بالا است که اگر فرد بتواند بهداشت مربوط به دهان و دندان را رعایت کند می تواند تا آخر عمر خود می تواند از ایمپلنت انجام شده استفاده کند بدون این که مشکل خاصی را تجربه نماید.

انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا به چه ترتیبی می باشد؟

در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی انجام ایمپلنت دندان دارای پروسه و یا روند مشخصی است. افراد در ابتدا برای انجام ایمپلنت می بایست معاینه شوند. در معاینه ی افراد برای ایمپلنت نوع و تعداد مورد نیاز مشخص می گردد. در مرحله ی دوم در صورتی که نیاز باشد دندان های پوسیده کشیده می شوند.

در مرحله ی سوم پیوند استخوان انجام می شود، به این ترتیب که استخوان پیوند برای انجام ایمپلنت آماده سازی می گردد. در مرحله ی چهارم کاشت پایه ی ایمپلنت صورت می گیرد. در مرحله ی پنجم رشد و ترمیم استخوان برای انجام شدن ایمپلنت صورت می پذیرد.

مرحله ی ششم مربوط به قالب گیری و انتخاب رنگ است، پس از قالب گیری و انتخاب رنگ، اطلاعات لازم به لابراتوار ارسال می گردد.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا در کنار شماست تا بتوانید ایمپلنت دندان های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

هزینه ی انجام ایمپلنت و انواع آن در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

بسیاری از افراد در مورد هزینه و نوع ایمپلنت سوالاتی در ذهن دارند. انجام ایمپلنت با توجه به نوع و تعداد آن هزینه های منحصر به فردی برای افراد در پی دارد. در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سه نوع ایمپلنت به مشتریان ارائه می گردد که هر کدام دارای قیمت و ویژگی های منحصر به فردی است. افراد با توجه به نیاز های خود می توانند نوع و تعداد مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

نکته ای که باید ذکر شود این است که بهتر است انتخاب نوع و تعداد ایمپلنت توسط پزشک انجام شود.

images 1680507885 642a83ed0adbe

اولین نوع ایمپلنتی که توسط کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی ارائه می گردد، ایمپلنت کره DIO نام دارد. این نوع ایمپلنت دارای کیفیت مطلوبی می باشد و قیمت هر واحد آن 10 میلیون تومان است. افراد در صورتی که به این نوع ایمپلنت نیاز داشته باشند می توانند با معاینه و مشورت پزشک اقدام به کاشت آن نمایند.

دومین ایمپلنتی که توسط کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی ارائه می گردد از نوع سوئیس TRI می باشد. قیمت هر واحد این نوع ایمپلنت 13 میلیون تومان است. در صورتی که افراد به این نوع ایمپلنت احتیاج داشته باشند می توانند با مشورت و گرفتن تاییدیه از پزشک اقدام به کاشت این نوع ایمپلنت نمایند.

سومین ایمپلنتی که توسط کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی ارائه می گردد از نوع سوئیس SIC است. این نوع ایمپلنت دارای کیفیت خارق العاده ای می باشد و قیمت هر واحد آن 17 میلیون تومن است.

اهمیت انجام ایمپلنت دندان؟

انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا با توجه به مزیت هایی که انجام این کار دارد کاملا ارزشمند است. افراد با انجام دادن ایمپلنت علاوه بر افزایش زیبایی خود می توانند با رعایت برخی نکات ساده تا آخر عمر خود از این ایمپلنت استفاده کنند. انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا با توجه به سه نوع ایمپلنت ارائه شده توسط این کلینیک و هزینه های مطلوبی که این کلینیک از مشتریان خود دریافت می کند کاملا ارزشمند بوده و می تواند برای افراد بسیار زیادی جذاب باشد.

در صورتی که افراد قصد انجام ایمپلنت را دارند می توانند از طریق کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا اقدام به انجام این کار نمایند.

ارائه های کلی درباره ی این درمان

انجام دادن ایمپلنت برای افرادی که دچار بیماری های مزمن همانند بیماری های قلبی، فشار خون بالا و دیابت هستند نیز توصیه می گردد. انجام دادن ایمپلنت برای این دسته از افراد نیز با بهترین شرایط ممکن و حساس ترین توجهات انجام می گردد.

افراد پس از انجام دادن ایمپلنت می بایست تا یک هفته غذا های نرم مصرف کنند. مصرف پوره ی سیب زمینی توصیه می شود. همچنین گفتنی است که مصرف غذا های خیلی گرم و خیلی سرد به هیچ عنوان نباید انجام شود. افراد پس از انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا می بایست تا دو هفته از مصرف الکل و استعمال دخانیات دوری کنند.

تمیز کردن ایمپلنت باید مانند دندان های طبیعی صورت گیرد. افراد برای انجام این کار می بایست از مسواک و خمیر دندان مناسب استفاده نمایند. علاوه بر آن معاینه های پزشکی پس از انجام ایمپلنت می بایست به صورت مرتب صورت گیرد.

مورد دیگری هم که باید به آن اشاره شود این است که بهتر است افراد از مصرف خوراکی های سفت و سخت خودداری نمایند.

انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و افراد می توانند با مراجعه به این کلینیک نیاز های مربوط به انجام ایمپلنت خود را رفع کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.