خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۳۶۱۷۴

خرید اقساطی تجهیزات آشپزخانه در خانه اخوان

خرید اقساطی تجهیزات آشپزخانه در خانه اخوان

با توجه به نوسانات قیمت ارز و همچنین بالا رفتن قیمت تجهیزات آشپزخانه شامل انواع گاز رومیزی، هود، سینک و فر که به طبع آن باعث شده تا خریداران کمتر به فکر خرید این محصولات بروند فروشگاه خانه اخوان که بزرگترین بنک دار برندهایی از قبیل اخوان، کن، استیل البرز، بیمکث و میلان است اقدام به فروش اقساطی محصولات خود به دو روش اینترنتی و حضوری کرده است.

با توجه به نوسانات قیمت ارز و همچنین بالا رفتن قیمت تجهیزات آشپزخانه شامل انواع گاز رومیزی ، هود، سینک و فر که به طبع آن باعث شده تا خریداران کمتر به فکر خرید این محصولات بروند فروشگاه خانه اخوان که بزرگترین بنک دار برندهایی از قبیل اخوان، کن، استیل البرز، بیمکث و میلان است اقدام به فروش اقساطی محصولات خود به دو روش اینترنتی و حضوری کرده است.

در این طرح که برای دو گروه کارمندان و شاغلین در مشاغل آزاد داای جواز کسب رخ داده است مشتریان می توانند محصولات خود را که در فاکتور خود وجود دارند را به دو روش پرداختی گوناگون با کمترین سود خریداری و در سریع ترین زمان محصول را درب منزل خود دریافت کنند.

چه تجهیزاتی را می توان در خانه اخوان به صورت اقساطی خریداری کرد

خانه اخوان عامل فروش و نماینده رسمی محصولات اخوان می باشد که در سایت مرکزی آن می توانید کلیه محصولات این شرکت را با ارائه جزئیات دقیق و مشاهده و بررسی و خرید نمایید.

در کنار این برند مطرح به واسطه بنک داری مجموعه خانه اخوان برندهای دیگری نظیر استیل البرز، کن، میلان، بیمکث نیز در این طرح موجود بوده که مشتریان می توانند با تماس مستقیم با دفتر مرکزی این مجموعه اقدام به خرید نمایند.

  1. اجاق گاز » خرید انواع گاز رومیزی، گاز فردار،
  2. سینک» خرید اقساطی انواع سینک های ظرفشویی
  3. فر توکار» خرید اقساطی انواع فر توکار برقی و گازی
  4. هود» خرید اقساطی انواع هود آشپزخانه در مدل های مختلف

2

نحوه محاسبه اقساط در طرح خانه اخوان برای خرید محصولات

محاسبه اقساط در سبد اقساطی خانه اخوان با 4 روش 3،6،9،12 ماهه صورت می پذیرد. بدین شرح که چنانچه مشتریان محصول خود را در 3 ماهه اول تسویه کنند با درصد سود 4 درصد و در صورت تسویه تا 12 ماه و بدون پیش پرداخت تا حداکثر 16 درصد محاسبه خواهد شد. همچنین قابل ذکر است که در صورت ارائه پیش پرداخت با هر مبلغی سود تخصیص داده شده که مانده فاکتور مشتری تعلق می گیرد.

در این طرح حداقل خرید مشتری 5 میلیون تومان و حداکثر تا 150 میلیون تومان خواهد بود.

شرایط خرید اقساطی خانه اخوان

در این طرح مشتریان به دو گروه کارمندان و مشاغل آزاد تقسیم بندی می شوند.

کارمندان دولت با ارائه مدارک شغلی (فیش حقوقی، حکم کارگزینی و یا گواهی اشتغال به کار) به همراه معرفی شماره حساب و همچنین چک صیادی و در گروه مشاغل آزاد افراد می توانند با ارئه جواز کسب و ارائه چک صیادی به همراه معرفی شماره حساب اقدام به شرکت در این طرح نمایند.قابل ذکر است برای هر دو گروه مدارک هویتی مانند تصویر شناسنامه و کارت ملی الزامی می باشد.

مدت زمان ثبت سفارش و تاییدیه تا تحویل کالا چه میزان است

خانه اخوان به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه که علاوه بر تامین کالا برای مشتریان خود به سایت های بزرگی همچون دیجی کالا، زنبیل و سایر فروشگاه های اینترنتی نیز کالا تحویل می دهد مهمترین مزیت خود را تحویل اقلام مشتریان در سریع ترین زمان می داند.

البته در طرح اقساطی به واسطه مرحله تایید هویت و همچنین ارزیابی حساب مشتریان این روند با کمی زمان بیشتر همراه است. به گفته مدیر اجرایی این طرح پس از ارائه مشخصات هویتی افراد و تکمیل پرونده و تاییدیه تا زمان تحویل بار حداکثر 5 روز به طول می انجامد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.