کد مطلب: ۸۱۸۶۷۳

مجموعه فونت فارسی سایت ایران فونت irfont مرجع آنلاین فونت فارسی

مجموعه فونت فارسی سایت ایران فونت irfont مرجع آنلاین فونت فارسی

اگر یک گرافیست و یا طراح حرفه‌ای هستید، اگر در صفحه آرائی نشریات و کتب فعالیت می‌کنید، اگر یک کانون تبلیغاتی هستید و… در خرید این بسته شک نکنید!

اگر یک گرافیست و یا طراح حرفه‌ای هستید، اگر در صفحه آرائی نشریات و کتب فعالیت می‌کنید، اگر یک کانون تبلیغاتی هستید و… در خرید این بسته شک نکنید! چرا که سایت ایران فونت به نماد برند اختصاصی "irfont" با بیش از دو دهه سابقه فعالیت گلچینی از بهترین مجموعه فونت های فارسی، انگلیسی و عربی راست چین شده و دارای حروف گچ پژ را برای شما با صحیح ترین متود کدنویسی و اصلاح فونت‌های قدیمی و جدید رایگان و پولی اینترنت را فراهم کرده است.

ادعای ما این است که بسته جامع فونت فارسی بزرگترین بسته فونت فارسی در جهان است، نه فقط از نظر تعداد، بلکه از نظر کیفیت نیز این بسته را منحصر به فرد میدانیم. چرا که در این بسته ارزشمند علاوه بر فونت های پولی سایت ایران فونت، فونت های رایگان شگفت انگیزی هم برایتان قرار داده ایم و با داشتن این بسته‌ی ویژه فونت، شما به بزرگترین آرشیو فونت فارسی مجهز شده‌اید.

کاربرد فونت های موجود در پکیج چیستند ؟

مجموعه ای برای تمامی مشاغل با هر سلیقه و هر صنفی با پیش نمایش تمامی فونت ها به تفکیک، طبقه بندی شده با قابلیت سرچ آنلاین در پلتفرم های مختلف و همچنین قابلیت نصب برروی گوشی های هوشمند اندروید و اپل و همچنین سیستم های مک و ویندوز است.
1. طراحی پوستر (بنر)های تبلیغاتی
2. طراحی تایپوگرافی و لوگو تایپ فارسی
3. طراحی تابلو سازی و بیلبوردهای شهری
4. طراحی خوشنویسی و کالیگرافی حرفه‌ای

فونت جدید

فرمت (پسوند) فونت های رایگان در پکیج چیستند ؟ فونت های موجود در این پکیج داری انواع و اقسام فرمت های TTF تمامی رایانه ها و گوشی های هوشمند بعلاوه مرورگرها از این فرمت پشتیبانی می‌کنند.

جدید 1

بغیراز اینترنت اکسپلورر. WOFF این پسوند رو بیشتر مرورگر های مدرن و اینترنت اکسپلور 9 به بعد پشتیبانی می کند. WOFF2 این فرمت نسل بعد از WOFF است که توسط موزیلا ارائه شده است. و برای سئو فونت در سایت تاثیر بسزایی در فرایند سرعت سایت خواهد داشت.(پیشنهاد مدیر ایران فونت) EOT این فرمت را شرکت ماکروسافت برای استفاده در وب سایت معرفی کرد اما استفاده از آن تنها برای مرورگر اینترنت اکسپلورر میسر می باشد و ما پیشنهاد نمی‌کنیم. نکته : این مجموعه فونت جدید شامل کاراکتر و گلیف های متنوع در انواع فونت در وزن های متفاوت است.

فونت رایگان

این مجموعه فونت رایگان فارسی بیش‌از 3000+ آرشیو فونت از سال ۹۰ در سایت ایران فونت در حال به روز رسانی است; فونت های فارسی کدنویسی، اصلاح و بهینه سازی برای استفاده در وب سایت ها، فونت های فارسی کدنویسی، اصلاح و بهینه سازی برای استفاده در وب سایت ها فونت به دلیل وزن های مختلف بیش از عدد اعلامی سایت ایران فونت است. گلچینی از فونت های دستچین شده توسط تیم ایران فونت با ۱۰ سال سابقه قابل استفاده برای تمامی صنایع در کسب و کارهای پلتفرمی با سلیقه های مختلف ایرانی روز

رایگان

۳۷۵۷ فروش موفق برای این محصول

مجموعه ویژه ایران فونت(آپدیت ۱ خرداد ۱۴۰۲) با ایران فونت یک بار برای همیشه از فونت بی نیاز شو ! سایز این فایل 270MB و شامل ۳۰ فولدر(پوشه) اصلی، ۱۶۸ پوشه به تفکیک و با طبقه‌بندی ویژه و بیش از ۴۷۲۰ فونت است.

فونت آنلاین

فونت های انلاین که در این مجموعه ارزشمند هستند در پوشه های طبقه بندی و سازماندهی شده توسط تیم ایران فونت پس از خرید این پکیج در اختیار شما عزیزان و همراهان عزیز قرار خواهند گرفت و شما مادامی که به این پکیج دسترسی داشته، به صورت مادام العمر قادر خواهید بود که از این بسته استفاده کرده و هیچ نیازی به نرم افزار های مکمل دیگر نخواهید داشت.

فونت فارسی آنلاین

مجموعه ای برای تمامی مشاغل با هر سلیقه و هر صنفی با پیش نمایش نمایش تمامی فونت ها به تفکیک، طبقه بندی شده با قابلیت سرچ آنلاین در پلتفرم های مختلف و همچنین نسخه گوشی های هوشمند اندروید و اپل و همچنین نسخه های دکستاپ رایانه های مک و ویندوز
در کنار این دسته‌بندی‌ها، فونت‌ها می‌توانند به صورت رومن (Regular)، پررنگ (Bold)، خفیف (Light)، خوابیده (Italic) و … باشند که این خصوصیات
بهترین فونت های انگلیسی که در کل فضای مجازی به چشمتون خورده رو ما در ایران فونت سعی کردیم که در این مجموعه قرار بدیم و با این پیج به تمام خواسته های خود در باب دانلود رایگان فونت های انگلیسی حتی غیر رایگان و پولی در خدمت شما عزیزان همراه ایران فونت باشیم.

فونت انگلیسی

دانلود فونت انگلیسی هم همانند فونت فارسی در موبایل با آموزش های نصب فونت در موبایل در وبلاگ ایران فونت و در سیستم های دیگر همانند کامپیوتر در تمامی ویندوز ها و مک در کنترل پنل در پوشه فونت و یا نصب اتوماتیک فونت انگلیسی است.
فونت انگلیسی، یکی از انواع فونت‌های زبان انگلیسی است که شامل حروف الفبای لاتین و علائم خاص مانند نقطه، ویرگول، کاما، پرانتز، کوتاه کن، نقل قول و… می‌شود. فونت‌های انگلیسی در متن‌های انگلیسی و بسیاری از زبان‌های دیگر به کار می‌روند.
از فونت‌های انگلیسی می‌توان در انواع محصولات چاپی و دیجیتالی استفاده کرد. برای مثال، در طراحی کتاب، مجله، پوستر، بروشور و سایر محصولات چاپی و دیجیتالی، فونت‌های انگلیسی بسیار مهم هستند و می‌توانند به ظاهر و خوانایی متن کمک کنند.
در همه‌ی این سایت‌ها شما می‌توانید به صورت رایگان فونت‌های مورد نظر خود را دانلود کنید. اما در نظر داشته باشید که برخی از فونت‌ها ممکن است دارای حق کپی‌رایت باشند و برای استفاده تجاری نیاز به مجوز خریداری شده داشته باشند.

راهنمای نصب فونت

1. آموزش نصب فونت ها در ویندوز: پس از دریافت پکیج جامع فونت، با نرم افزار Winrar نسبت به استخراج یاExtract فایل فونت ها اقدام فرمائید. در فولدری که استخراج شده است بر روی فایل راست کلیک کرده و گزینه Install را کلیک کنید. به علت بالا بودن تعداد فونت ها پیشنهاد می شود از نرم افزار های پیش نمایش فونت در وب استفاده و یا از قسمت مشاهده پیش نمایش های فونت در پکیج در قالب تصاویر با فرمت PDF استفاده کرده و فونت مدنظر خود را گلچین کنید. خب پس از نصب، منتظر باشید تا فونت به صورت کامل نصب شود. حال برای استفاده کافی است برنامه مذکور را بسته و مجدد باز کرده و یا ترجیحا ویندوز را ریست کرده و با خیالت راحت از فونت های خود استفاده کنید.
2. آموزش نصب فونت ها در موبایل: شما هم اگر از تولید کنندگان محتوا در دنیای مجازی هستید و با مقوله خوانش بهتر کلمات در دنیای مجازی موافق هستید، قطعا این پکیج به شما پیشنهاد شده و می توانید با سرچ نام گوشی هوشمند خود و طریقه نصب آن در موبایل آشنا شوید. برای استفاده از فونت در گوشی های هوواوی Themes manager و برای سامسونگ از قسمت Accessibility در قسمت Settings و Font size and style استفاده کرده در گوشی شیامی Region گوشی روی هند و یا اندونزی باید تنظیم باشد. استفاده از لانچر ها هم روشی دیگر برای استفاده از فونت در گوشی موبایل می باشد. در گوشی های آیفون با نصب اپلیکیشن iFont گزینه Files و مشاهده فهرستی از فونت ها و Install on ضربه زده و فونت مدنظر خود را نصب کنید. از دیگر برنامه های غیر رسمی اپل میتوان به iWork و Microsoft Office هم اشاره نمود.
منبع: ایران فونت(iran font) دانلود فونت های آنلاین فارسی و انگلیسی جدید و رایگان

موارد استفاده فونت های موجود در پکیج چیستند ؟

فرقی نداره شما با موبایل و یا کامپیوتر شخصی خودتون نیت فعالیت در فضای مجازی رو دارید، ما بهترین پکیج رو برای شما تهیه کرده ایم تا با نصب برنامه های پیش فرض نمایش فونت بهترین گلچین رو با سلایق خود در بیزینس نیچ خودتون در بیارید، حال سوال پیش می آبد که این پکیج مناسب چه اشخاصی هست ؟! در پاسخ به این سوال میتوان گفت تمامی بلاگر ها در اکثر حوزه های کسب و کار از جمله آرایشی بهداشتی، ملک و املاک، حوزه های گردشگری و…
کامپیوتر(رایانه): ویندوز و مک
• فتوشاپ(Photoshop)
• پریمیر(premiere)
• افتر افکت(After Effects)
• فیلمورا(FilmoraGo)
• کانوا(Canva)
گوشی های هوشمند(موبایل): اندروید و آیفون
• کوئیکذ(Quik)
• زد فونت(zfont)
• استوری فونت(story font)
• اینشات(InShot)
• فونتوام(Phonto)
• پیکس آرت(Picsart)
• اسنپ سید(Snapseed)
• کاین مستر(KineMaster)
• ویوا ویدئو(VivaVideo)
• فوتو لب(Photo lab)
• متن نگار(matnnegar)
• ویدئوشو(VideoShow)
• پاوردایرکتور(Powerdirector)

سخن پایانی

فونت برنامه های فونت عکس نوشته ساز(موبوپیک) شما یک بار برای همیشه پکیج را دریافت می کنید و در تمامی نرم افزارهایی که می توان در آن فونت نصب کرد و فایل اضافه کرد از فونت های موجود استفاده کنید.
سایت فونت فارسی در سال جدید با رویکردی جدیدی تصمیم به اجرا سیستمی هوشمند در ارائه فونت های پولی و دارای لایسنس و همچنین فونت های رایگان با پیش نمایش دستی و حرفه ای دارد. از این رو برای همکاری با ما در ارتباط باشید. تیم ما جوان است و نیاز به همکاری با علاقه مندان در این حوزه می باشد. کلیه حقوق متعلق به کانون آگهی و تبلیغات ایران نقش به شماره پروانه ۱۴۰۱۱۲۸۱۷ می باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.