کد مطلب: ۷۰۳۳۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال در سامانه‌های شهرداری تهران / پای هک در میان است؟

اختلال در سامانه‌های شهرداری تهران / پای هک در میان است؟

سابقه اختلال و هک شدن سایت‌های خدماتی تهران وجود دارد؛ از روز گذشته نیز بعضی از سامانه‌های شهرداری تهران مختل شده‌اند بنابراین این حدس وجود دارد که شاید پای یک هک دیگر در کار باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از روز گذشته کاربران سامانه‌های شهرداری تهران و به ویژه سرویس «تهران من» نتوانستند وارد این سامانه‌ها شوند و از عدم دسترسی خود شکایت‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کردند. صبح امروز کاربران در تماس با سامانه ۱۳۷ و پشتیبانی « تهران من» با صف طولانی تماس با کارشناس مواجه شدند. همچنین علت عدم دسترسی‌ها از سوی کارشناسان وجود اختلال در سامانه عنوان شد.

سابقه هک شدن سامانه‌های شهرداری تهران

در خردادماه سال جاری نیز سایت‌های خدماتی شهرداری تهران مختل شدند که علت آن حمله سایبریاعلام شد. در آن زمان شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای گفت که حملات خرابکارانه به برخی سایت‌های خدماتی شهر تهران با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال در خدمت‌رسانی صورت گرفته است.

اما این‌بار تا این لحظه اطلاع رسانی رسمی از سوی شهرداری در خصوص اختلال فعلی سامانه‌ها صورت نگرفته است. بنابراین بازار شایعات و گمانه زنی‌ها درباره احتمال هک شدن سایت‌های خدماتی شهرداری تهران داغ است.

اطلاع رسانی سریع و به موقع از وظایف اصلی روابط عمومی‌‌هاست که تا این لحظه روابط عمومی شهرداری تهران اطلاع رسانی در این خصوص نداشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.