کد مطلب: ۳۸۵۱۴۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اسنپ، تپ‌سی، کارپینو و ماکسیم؛ سفر با کدام گران می‌شود؟

اسنپ، تپ‌سی، کارپینو و ماکسیم؛ سفر با کدام گران می‌شود؟

مسافران تاکسی‌های آنلاین در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت این تاکسی‌ها شدند که ناشی از پرداخت عوارض روزانه طرح زوج و فرد در پایتخت است.

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای مرداد ماه ورود رانندگان به محدوده زوج و فرد نیاز به پرداخت عوارضی دارد که رانندگان تاکسی‌های آنلاین باید از این پس در صورت هیچ تغییری در نرخ سفر آن را از جیب خود پرداخت کنند.

با وجود این اما تاکسی‌های آنلاین از جمله اسنپ، تپ‌سی، کارپینو و ماکسیم در پاسخ به تجارت‌نیوز اعلام کردند در صورت تغییراتی در نرخ هزینه‌ها و همچنین دریافت عوارض از رانندگان تغییر در نرخ سفر این شرکت‌ها و افزایش قیمت‌ها در آینده نزدیک دور از انتظار نیست.

فرید شهابی، مدیر تجاری شرکت اسنپ اعلام کرد با اجرای طرح ترافیک جدید در پایتخت سیاست افزایش بهای سفر در این شرکت تاکسی اینترنتی در دستور کار نیست اما تغییر در میزان تقاضا در درازمدت می‌تواند منجر به تصمیمات جدیدی شود.

نگار عرب، روابط عمومی شرکت تاکسی اینترنتی تپ‌سی اعلام کرد با شروع طرح ترافیک جدید و پرداخت عوارض برای تردد در محدوده زوج و فرد، این شرکت قصد دارد در صورت نیاز به صورت منطقی و با یک برنامه کارشناسی شده تغییراتی را در قیمت سفر محاسبه کند تا مسافر و راننده به صورت عادلانه این فشار را تحمل کنند.

رضا جوکار، مدیر ارشد «کارپینو» در این خصوص به تجارت‌نیوز، اعلام کرد: اگر تقاضا برای درخواست تاکسی‌های اینترنتی کم شود چون درخواست‌ها کمتر شده و درآمد کمتری نصیب راننده می‌شود، احتمال افزایش قیمت از سوی بازار وجود دارد.

روابط عمومی استارتاپ تاکسی اینترنتی «ماکسیم» هم در آستانه اجرای طرح زوج و فرد و اخذ عوارض از رانندگان برای تردد در این محدوده از تاثیرگذاری افزایش هزینه‌ها و تغییرات در نرخ سفر در این شرکت خبر داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام بخدا چرا ما همه بدبختیم خرج به دخل در نمیاد

  • ناشناس

    باسلام ب تمام راننده های زحمتکش ومسافرکش ها ،باوجود کارسخت وطاقت فرسا درگرمای چهل درجه وترافیک شلوغ بانرخ کرایه های خیلی پایین کمتر راننده ای پیدا میشه ک بتونه هزینه گران قطعات ودستمزدگرانتر مکانیک راجور کنه ،مخارج زندگی هم بماندچه کنیم،باتشکر از کارشناسی ک نرخ کرایه هارو اینجوری تعیین کرده تا مسافرکش ها همیشه گرسنه باشندواز خیابانها جمع نشن،

  • مسافرکش

    نرخ کرایه ها پایین ک چه عرض کنیم درحد مفته وهزینه قطعات خودرو هم با این کرایه ها جور نمیشه دوساله مسافرکشی میکنم دریغ از یه شاهی پس انداز ماشینم هم داخل خرج افتاده باید ب مفت بفروشم بره ،مسافرکشی شغلی نیست ک بشه نون سرسفره خانواده گذاشت ،خودت و ماشینت و خانوادت همه باهم زجر میکشین،

  • ناشناس

    کرایه ها مفته مفته ،حتی هزینه مکانیک هم نمیشه جورکرد چه برسه ب خرید قطعاتی ک یه بربرینگ چرخ وقتی قیمت. صدوبیست هزارتومنه ،شما بگید ایا دخل وخرج باهم جوردرمیاد ؟؟؟؟؟

  • اسی

    از پا افتادیم ونون سیر نخوردیم ماشین دار یعنی کار خانه داری

  • ممد

    اسنپ خیلی گرون شده اصلا توقع نداشتیم
    لطفا رسیدگی کنین

  • ناشناس

    50 بار امتحان کردم واقعا ماکسیم از همه ارزون تره
    با اختلااااااااااااف

  • ماکسیم .رفسنجان

    نرخ کرایه ها جوری شده که وقتی به مسافر کرایه رو اعلام میکنی خودش باورش نمیشه این مسیر رو با این قیمت اومده ،هیچی سر جای خودش نیس حداقلی که میدونم کرایه ها باید ۲ تومن افزایش داشته باشه

  • راننده ماکسیم رفسنجان

    نرخ کرایه ها جوری شده که وقتی به مسافر کرایه رو اعلام میکنی خودش باورش نمیشه این مسیر رو با این قیمت اومده ،هیچی سر جای خودش نیس حداقلی که میدونم کرایه ها باید ۲ تومن افزایش داشته باشه

  • ناشناس

    قیمتهای سفر کمه،من به شخصه حاضرنمیشم با هرقیمتی درخواست سفر رو قبول کنم، به نظر بنده اگر همه رانندگان همین کار رو انجام بدن به ناچار مدیران این تاکسیها مجبور به افزایش قیمت سفر میشوند،
    واقعا دربیشتر ساعات قیمت سفرها به هیچ عنوان عادلانه نیست