کد مطلب: ۵۸۲۵۵۱

وزیر ارتباطات خبر داد:

اینترنت رایگان، برای دانشجویان و معلمان / شاد رایگان است

اینترنت رایگان، برای دانشجویان و معلمان / شاد رایگان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهدای ۱۳۰ گیگ اینترنت رایگان ۶ ماهه به استادان دانشگاه، معلمان و دانشجویان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عیسی زارع‌پور در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس در یکی از مدارس دخترانه استعداد‌های درخشان منطقه یک در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری همچنان ادامه دارد، بر اساس قولی که به وزارت آموزش و پرورش داده بودیم ترافیک بسته شاد برای دانش‌آموزان سراسر کشور رایگان شده و بسته‌های ترافیکی رایگانی هم به عنوان هدیه تا پایان هفته به صورت برخط از طریق سامانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار استادان حوزه و دانشگاه، دانشجویان، معلمان و طلاب قرار می‌گیرد.

وی گفت: بسته رایگان ۶ ماهه ۶۰ گیگابایتی در اختیار اساتید حوزه و دانشگاه، بسته ۴۰ گیگابایتی در اختیار معلمان و بسته ۳۰ گیگابایتی در اختیار دانشجویان و طلاب قرار می‌گیرد.

باید دستیابی دانش آموزان به اهداف متعالی تسهیل شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نظام تعلیم و تربیت باید دستیابی دانش آموزان را به اهداف متعالی تسهیل کند.

زارع‌پور در مراسم بازگشایی یکی از مدارس: یاد و خاطره مجاهدت‌های ایثارگرانی را گرامی می‌داریم که اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان دست کسی بیفتد و آرامش و امنیت امروز کشورمان را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم.

وی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و فرارسیدن اربعین حسینی افزود: همه دوست داشتیم این ایام در مسیر نجف به کربلا باشیم که این توفیق به سبب شیوع کرونا نصیب خیلی‌ها نشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش با تبریک بازگشایی مدارس و آرزوی برطرف شدن شر ویروس کرونا از دامن بشریت و زندگی هدفمند براساس انگیزه گفت: آنچه اهداف ما را می‌سازد باور‌ها و شیوه نگاه ما به زندگی است و هدف دانش آموزان فقط نباید درس خواندن باشد و باید در همه حوزه‌ها خودشان را بسازند چرا که فرصت نوجوانی بهترین فرصت است و دیگر تکرار نمی‌شود.

منبع: شبکه خبر

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

(عکس تزئینی است.)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برو بابا شماها اینترنت ما رو قطع نکنید نمی‌خواد رایگان بدید همتون فقط یکسری آدم بی کفایت هستید که معلوم نیست از کجاتون صحبت میکنید

    • ناشناس

      افراطی نباش شکر خدا کن به زمین و زمان فحش نده