کد مطلب: ۵۵۹۶۴۸

پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۶۰ هزار دلاری تا پایان امسال/ ایلان ماسک بازار را دستکاری می‌کند

پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۶۰ هزار دلاری تا پایان امسال/ ایلان ماسک بازار را دستکاری می‌کند

در حالی که قیمت بیت‌کوین در محدوده کانال ۳۰ هزار دلاری در حال نوسان است، متخصصان این حوزه به روند صعودی این رمزارز در بلندمدت اشاره می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که قیمت بیت‌کوین در محدوده کانال ۳۰ هزار دلاری در حال نوسان است، متخصصان این حوزه به روند صعودی این رمزارز در بلندمدت اشاره می‌کنند.

آلکس ماشینسکی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار سلسیوس ( پلتفرم وامدهی رمزارز) می‌گوید، بیت‌کوین در سال جاری به سقف تاریخی ۱۶۰ هزار دلاری یا احتمالا اندکی کمتر خواهد رسید.

ماشینسکی در خصوص صعود بیت‌کوین به سقف تاریخی ۶۳ هزار دلاری و اصلاحات اخیر گفت: « وقتی قیمت یک رمزارز خیلی سریع بالا می‌رود، احتمال اصلاح بسیار زیاد است. من در ماه‌های مارس و فوریه در توئیت‌هایم به این اصلاح اشاره کرده بودم. پیش‌بینی من بیت‌کوین ۳۰ هزار دلاری بود. بیت‌کوین مثل یک فنر است هر چقدر که بیشتر فشرده شود، امکان جهش آن بیشتر است. بسیاری از مردم طمع کرده‌‌اند.»

ایلان ماسک بازار را دستکاری می‌کند

علاوه بر بحث در خصوص قیمت بیت‌کوین، ماشینسکی در خصوص توئیت‌های اخیر ایلان ماسک درباره بیت‌کوین هم اظهار نظر کرد. او گفت که ماسک به جامعه بیت‌کوین کمک نمی‌کند و بیشتر در حال دستکاری بازار است. ماشینسکی همچنین ماسک را یک توریست در بازار رمزارز دانست.

او با اشاره به اینکه قبول پرداخت با بیت‌کوین به ماسک سود خواهد رساند نه مصرف‌کنندگان، اعلام کرد: « اگر ثروتمندترین فرد جهان به انجام معامله با بیت‌کوین برای تسلا مشتاق باشد، شما از خودتان بپرسید که این معامله برای چه کسی خوب است؟ »

این خبر ترجمه‌ای از تحلیل‌های خارجی است و صرفا برای آگاهی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با تحلیل‌های روز دنیا ترجمه شده است و تجارت‌نیوز هیچ توصیه‌ای به معامله بر اساس آن نمی‌کند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از نظر مردم و کارشناس نماها بیت کوین دستوریه??? یک عده فقط دنبال مقصرند. بیت کوین چون دلالها اومدن توش که یکشبه پولدار بشن وضعیتش اینه. وگدنا اصلا ارزشی نداره که بالا بره

    • علی

      حالا شما به ما بگو کاغذ دلار یا ریال یا یورو رو کی بهش ارزش میده؟

    • ناشناس

      فقط باید خندید پشتوانه پول کاغذی چیه که باید تولید هم بشه فک کنم در حماقت ماندن دیگه کافیه

    • ناشناس

      بارک الله قربون آدم چیز فهم

    • ناشناس

      ذخیره بانک مرکزی اعتبار و ابروی دولت و کشور

  • ناشناس

    بیت کوئین پشتوانه قوی دولتی نداره
    همش حقه بازی باند بازی برای سرکیسه کردن ثروتهای مردم جهان از طرف چندتا حقه باز طراحی شده

    • مهم نیست

      دقیقا حق با سماست، آخه پولی که بشه تو خونه دراوردش که به شدت بی پشتوانه و بی اساس هست ،بعد ساخته شدن رمز ارز ، اتاق فکر دولتهای مشکل دار در عرصه تجاری اقتصادی با دول بزرگ غرب به این نتیجه رسیدن که برای نداشتن ردپا در مواجهه با مشکلات دستوری و رفع نیازهای ممالک خودشون بهترین کار استفاده از پول غیر قابل ردیابی است ،پس با حمایت وضعیت دلال بازیها شرایط رشد رو فراهم کردن تا بتونن هم پولهای موردنیازشون رو جابجا کنم هم بتونم از دید مستقیم دنیا مخفی بمونم و هم کمتر هزینه کنم برای تمیز کردن پولهای معاملات بین المللی در جهت دور زدن سیستم دیدبان سویفت

    • ناشناس

      ای کاش اول یاد بگیری اسمش رو درست بنویسی و تلفظ کنی.

  • یو

    بیت کوین یک رمز 9رقمی باارزشی هست وکه با گردش اعداد خود 100 میلیون عدد درچرخش برای گردش یک رقم عدد اول خود میتواند دگر عدد هارا بسیار کم وبسیار زیاد چرخش دهد ودر حین این چرخش چون بر دلار تمرکز دارد ودلار کامل آمریکا6رقم هست 3 رقم باقی ماند میتواند سود زیادوهم ضرر زیاد داشته باشد .اگر به عنوان معاملگر حرفه میخوای کارکنی باید هم دربسیار کم وهم دربسیار زیاد سود ببری.واگر به چشم دارایی وسرمایه بخواهی ببینی بایدسالیانه به آن توجه کنی والبته فقط سال به سال بفروشی ومثل همچین موقع که به میانگین میرسد دوباره خرید کنی.

  • ناشناس

    بیت کوین تحت اثر یک سری حرف مفت و باد هواست هیچ پشت مالی نداره یارو خواب بد می بینه فردابیت کوین میده پایین

    • وطن

      حالیت نمیشه چرت نگو …آینده رو رمز ارز جایگزین پول میشه

  • ناشناس

    ملت یاد گرفتن چیزی و که نمی دونن تا لحظه آخر بکوبنش بعدشم واردش شن و با ضرر بیان بیرون فحش هم بدن مث بورس!!!برادر من اطلاعات نداری فقط بخون چرا مردم و گمراه میکنی،خواه ناخواه سالهای آتی رمزارزا یکی از روشهای پرداخت خواهد شد،چه بخاین چ نخاین،اینم یجور دارایی محسوب میشه،۸۰درصد پول درگردش در دنیا فقط اعداد تو کامپیوترن.

  • نیما

    به طوری صحبت مکنید گه انگار قبل رمزارز همه چی اوکی بوده.

  • متیوس

    چقد اسکل داریم و چقد اسکلانه نظر میدن این هموطنای ما طرف هیچی راجب بلاکچین نمیدونه
    فک میکنه کاغذی که دستشه واقعا طلا پشتشه?
    فک میکنه بیت کوین همینطوری الکی به وجود میاد
    راجب التکوین ها که هر کدوم اومدن و یه پروژ جدید و یه کار جدا دارن هیچی نمیدونه و نظرشو کاملا کارشناسانه بیان میکنه

  • ناشناس

    قدرت اول منطقه برق نداریم .هجدهمین اقتصاد دنیا برق نداریم اب نداریم یه روزی به خودتون میاید که خیلی دیرشده

  • قرنقشو

    الان بیتکین استخراج کنیم سود داره بعدا ؟