کد مطلب: ۱۷۳۹۱۵

تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت مخابرات اعلام شد

تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت مخابرات اعلام شد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران از اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت بر اساس اصول سرعت‌محوری، کاهش هزینه مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌الملل به همراه رعایت مصرف منصفانه خبر داد.

محمدرضا بیدخام با اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت غیرحجمی گفت: تعرفه‌های جدید در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در راستای بهبود کیفیت خدمات عرضه شده با توجه به نیاز مشتریان، طراحی و با بررسی‌های کارشناسی تدوین شده که متعاقبا اجرایی خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه تعرفه‌ سرویس‌های غیرحجمی مبتنی بر اساس یک سقف مصرف منصفانه (Fair usage policy) مشخص شده است، افزود: تعیین این سقف حجم برای کاربر به منظور ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی سپرده شده است.

جزئیات سرویس‌های جدید اینترنت پرسرعت مخابراتسرعت شرکت مخابرات در مدل جدید اینترنت ثابت غیرحجمی در نشانی WWW.TCI.IR قابل مشاهده است.

گفتنی است؛ شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطات ثابت مدل پیشنهادی اینترنت خود را ارائه کرده است.

همچنین به گفته وزیر ارتباطات، نتیجه بررسی مدل‌های پیشنهادی اینترنت ثابت غیرحجمی از سوی اپراتورهای ثابت امروز (یکشنبه) اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.