کد مطلب: ۱۶۳۰۶۰

توسعه دولت الکترونیک یکی از مطالبات اصلی رئیس‌جمهور

توسعه دولت الکترونیک یکی از مطالبات اصلی رئیس‌جمهور

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور گفت: دکتر روحانی بر نهایی شدن طرح دولت الکترونیک در دولت دوازدهم تاکید ویژه دارند.

امیر شجاعان در نشست مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات استان سمنان اظهار کرد: توسعه دولت الکترونیک یکی از مطالبات اصلی رئیس‌جمهور است و بر ضرورت اجرایی کردن آن در این دولت اصرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه بحث توسعه الکترونیک در افزایش شفافیت و کاهش فساد اداری بسیار موثر است افزود: رئیس‌جمهور تاکید دارند دولت الکترونیک در همین دولت، به جایگاه اصلی خود برسد.

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور با تاکید بر لزوم توجه به توسعه بخش خصوصی خاطرنشان کرد: دنیا به سرعت درحال حرکت است و ما باید با استفاده از ظرفیت‌های خوب کشور و استان، سرعت خدمت‌رسانی به مردم را بالا ببریم.

وی بااشاره به عملکرد خوب استان سمنان در طرح توسعه دولت الکترونیک اضافه کرد: استان سمنان در ارزیابی‌های وزارت کشور به عنوان استان برتر در حوزه انتخابات تمام الکترونیک انتخاب شده است.

شجاعیان با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت توسعه الکترونیک را دارد خاطرنشان کرد: استان سمنان به واسطه زیرساخت‌های مختلف و بهره‌مندی از توانمندی انسانی و زیرساختی این توان را دارد که بسیاری از طرح‌های پایلوت ملی را در آن اجرایی کنیم.

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور از آمادگی این مرکز برای همکاری در تکمیل و توسعه طرح دولت الکترونیک در استان خبر داد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.