کد مطلب: ۶۵۵۶۹۵

رونمایی از اولین نمونه مودم ۵G

رونمایی از اولین نمونه مودم ۵G

اولین نمونه مودم ۵G شرکت دانش بنیان موج آینده فرافن رونمایی شد. این مودم در شبکه همراه اول تست و سرعت دانلود آن ٩٠٠ مگابیت در ثانیه ثبت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از روابط عمومی موج آینده فرافن اولین نمونه مودم ۵G این شرکت با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ICT رونمایی شد.

واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان موج آینده فرافن با اتمام مراحل طراحی و تولید و تست آزمایشگاهی، اولین نمونه مودم ۵G این شرکت را در دومین‌ نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش (کیتکس ۱۴۰۱) با حضور ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و محمدامین آقامیری، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات رونمایی کردند.

مودم طراحی شده با قابلیت پشتیانی از شبکه ۵G به صورت SA و NSA و امکان ارائه سرویس LTE CAT 12 به صورت FDD و TDD منطبق با باندهای تخصیص یافته در ایران، امکان ارائه سرویس و گذار شبکه اپراتور به نسل پنجم را فراهم می‌کند. با توجه به کاربردهای متنوع در نظر گرفته شده برای نسل پنجم، با طراحی کامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مودم ۵G، قابلیت سفارشی‌سازی دامنه‌ای از محصولات برای کاربردهای مختلف و پاسخگویی به نیاز مشترکین برای اپراتور نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.