کد مطلب: ۶۶۵۴۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

«عجله دارم» به رانندگان اسنپ و تپسی اطلاع داده می‌شود؟

«عجله دارم» به رانندگان اسنپ و تپسی اطلاع داده می‌شود؟

گزینه «عجله دارم» و «افزایش قیمت» در اسنپ و تپسی، به نوعی منجر می‌شود که تعداد رانندگان کمتری تا پیش از انتخاب این گزینه‌ها، سفر را بپذیرند. اما طبق گفته اسنپ و تپسی «عجله دارم» به رانندگان اطلاع داده نمی‌شود. آیا این ادعا صحت دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شانس پذیرش سفر از سوی رانندگان با فشردن گزینه «عجله دارم» و «افزایش قیمت» اسنپ و تپسی افزایش می‌یابد. اما آیا عجله داشتن مسافران به رانندگان اطلاع داده‌ می‌شود؟ یا این گزینه‌ها تنها روشی برای افزایش قیمت کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی است؟

برخی از مسافران این تاکسی‌های اینترنتی، به‌علت عجله داشتن از این گزینه استفاده می‌کنند. اما برخی دیگر ادعا دارند که با اضافه شدن آپشن «عجله دارم»، رانندگان کمتری پیش از افزایش قیمت، سفر را می‌پذیرند. آن‌ها از اینکه مجبور می‌شوند مبلغ زیادتری را به عنوان کرایه اسنپ و تپسی پرداخت کنند، ناراضی هستند.

مسافران معتقدند که گزینه عجله دارم بهانه‌ای برای افرایش قیمت کرایه‌هاست و رانندگان تا قیمت یک سفر بالاتر نرود، آن را نمی‌پذیرند. اما از سوی دیگر برخی از رانندگان از عجله مسافر ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. آیا رانندگان از افزایش قیمت بی‌اطلاع هستند؟

پاسخ اسنپ و تپسی چیست؟

روابط عمومی اسنپ، در پاسخ به این پرسش تجارت‌نیوز که آیا زمانی که مسافر از گزینه «عجله دارم» استفاده می‌کند، به راننده اطلاع داده‌‌می‌شود یا خیر گفت:« افزایش قیمت سفر و عجله دارم مسافران به رانندگان اطلاع داده‌‌نمی‌شود.»

روابط عمومی تپسی نیز در این باره به تجارت‌نیوز گفت: «چون راننده‌ای سفر را قبول نکرده‌است، پس تنها به صورت یک درخواست دیگر، با قیمت بالاتر دیده می‌شود. اما راننده از عجله دارم مسافر بی‌خبر است.»

رانندگان چه می‌گویند؟

این در حالی است که تعدادی از رانندگان در گفتگو تجارت‌نیوز عنوان کردند: «زمانی که مسافر گزینه افزایش قیمت یا عجله دارم را انتخاب می‌کند، صفحه درخواست اپلیکیشن رانندگان تغییر رنگ می‌دهد. این به نشانه افزایش قیمت سفر است.»

با وجود این، قابلیت «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی با این این هدف به وجود آمد تا افرادی که برای رسیدن به مقصد واقعا عجله دارند، با استفاده از این قابلیت سریع‌تر به مقصد برسند. اما گزارش‌های کاربران و رانندگان نشان می‌دهد که این گزینه به ابزاری برای افزایش کرایه اسنپ و تپسی تبدیل شده‌است. چرا که عجله مسافران به رانندگان اطلاع داده‌ می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تجارت نیوز الان راننده ها کرایه ۷۰،۸۰ تومنی میگیرن ولی کولر نمیزنن اینو بهتره پیگیری کنی، ایشالله ماشنمو تحویل گرفتم از شر راننده های عجیب و غریب و پراید های اسقاطی راحت میشم

    • ناشناس

      پراید اسقاطی براتو زیاده

  • هیچی

    شما در شیراز ماشین بگیر اسنپ فرق عجله دارم و ندارم ۲۵۰۰ تومن هست خخخخ

  • ناشناس

    بنده از نیروهای شرکت اسنپ هستم و راننده اسنپ هم هستم به هیچ عنوان راننده اسنپ از عجله دارم مسافر مطلع نمیشه و این ادعای مردود است

  • راننده

    اسنب هر گزینه که میخواهی لغو سفر بزنی از راننده 2000کم میکند برای مثال مسافر جواب تلفن نامیده الکی اینو میگیره وقتی لغو میزنی دوهزار تومان کم می‌کنه تیکت هم میزنی الکیه روزی بالای 5یا6مورد پیش میاد که از هر راننده پول به جیب میزنه

  • ناشناس

    هر چی پول بدی اش میخوری. به نظرم کار درستیه

  • ناشناس

    من راننده اسنپ هستم گزینه عجله دارم برای راننده مشخص نمیباشد وراننده متوجه عجله مسافر نیست

  • ناشناس

    سلام خودم راننده تپسی هستم و فقط عجله دارم بیاد میگیرم......نمیصرفه معمولی کار کنی.وامیستم تا افزایش قیمت بخوره میرم.80درصد سفرهایم فوری و طلایی هست.