خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۵۱۹۴

علی بابا تعدیل نیرو کرد

علی بابا تعدیل نیرو کرد

مدیرعامل گروه علی‌بابا دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای در اکانت توییتر خود از تعدیل ۱۸۲ نفر از نیروهای علی‌بابا خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مسعود طباطبایی مدیرعامل گروه علی‌بابا دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای در اکانت توییتر خود خبر از تعدیل ۱۸۲ نفر از نیروهای علی‌بابا را داد. کرونا و تاثیر آن بر صنعت گردشگری کشور که تا ۸۰ درصد سفرها را کاهش داده، دلیل اصلی این اتفاق بوده است.

بابا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید رضا عباسی

    علی بابا عزیز
    دنیا همین هست امیدوارم به یاد داشته باشی که با فروش نا متعارف و بدون کمیسیون خیلی از همکاران خود را بیچاره کردین و با عنوان استار تاپی باعث ضرر و زیان کلی از آزانسها شدین و چیزی را که شما به عنوان ضرر و زیان به کام همکاران خود چشاندین را شاید الان بفهمید همین تعدیل نیرو که شما انجام دادین خیلی از آزانسها سالها چشیده اندو باعث آن علی بابا بود .
    ولی خیلی از همکاران ما با زور سیلی هم که شده بود صورت خود را سرخ نگه داشتن و مرد بودن ایستاند و امیدوارم شما هم بایستید و در زمانی که این کارکنان که شما تمدید قرارداد نمیکنید بیشتر از هر زمانی به شما نیاز دارند وایستا و از کارکنانت حمایت کن مثل همه آژانسها که صبر پیشه کردند.
    یک مکار

  • ناشناس

    متاسفم برای منفعت طلبی شما و مدیریت ضعیف شما و عدم پشتیبانی از پرسنلی که در این شرایط سخت به راحتی پشتشون رو خالی کردید.
    امیدوارم مردم یادشون بمونه که به چه سادگی جیب خودتون رو به پرسنلتون ترجیح دادین.