کد مطلب: ۳۱۸۹۱۵

فیلمبرداری از دسکتاپ با نرم‌افزار خاص

فیلمبرداری از دسکتاپ با نرم‌افزار خاص

در بسیاری از مواقع بخصوص در پروژه‌های آموزشی نیاز به ضبط تمامی بخش‌های ویندوز در قالب یک ویدئو احساس می‌شود از این رو برای این کار، این روزها نرم‌افزاری به نام BB FlashBack Pro که دارای کاربردی آسان است، پیشنهاد می‌شود.

هنگامی که کار با فرمت SWF ذخیره می‌شود، این نرم‌افزار فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می‌سازد که با فرمتHTML است و می‌تواند براحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این نرم‌افزار امکانات فراوانی همچون نمایش نوشته، پخش صدا در هنگام اجرای ویدئو و ابزارهای ویرایشی مختلف را فراهم می‌سازد. در این نرم‌افزار از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای ضبط از محیط کار رایانه‌های مدرن استفاده شده است.

ویژگی‌های نرم‌افزار فیلمبرداری از دسکتاپ (BB FlashBack Pro ) شامل ضبط کامل صفحه نمایش، ضبط webcam، توانایی اضافه کردن صدا، متن و عکس است. این نرم‌افزار همین طور قابلیت انتشار در قالبFlash ،AVI ،WMV ،EXE وPowerPoint را دارد. امکان محدود کردن حجم فایل نهایی و قابلیت تعیین میزان فشردگی فایل فیلمبرداری شده و برخی مشخصات دیگر مربوط به تعداد فریم‌ها در هر ثانیه را دارد.

با این نرم‌افزار می‌توان صدای چند ترکی را نیز به آن افزود. نه تنها قابلیت مشاهده و ویرایش قدرتمند فایل فیلمبرداری شده را دارد، بلکه قابلیت مشاهده و ویرایش قدرتمند فایل فیلمبرداری شده، توانایی شرح جزئیات، کنترل Playback در فلش، ضبط پیوسته، استفاده آسان و امکان گرفتن خروجی QuickTime را نیز دارد.

البته باید به این قابلیت‌ها امکان ضبط و تکرار ویدئو، ضبط صدا توسط میکروفن، وارد کردن فایل‌های ویدئویی و وارد کردن عکس به ویدئو نیز اضافه کرد. پشتیبانی از drag and drop و ارسال ویدئو از طریق ایمیل را نیز دارد. اگر شما هم علاقه‌مند هستید که این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را از سایت P30world.com به ‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.