کد مطلب: ۵۶۷۷۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرواز بیت‌کوین شروع شد / منتظر بیت‌کوین ۸۰ هزار دلاری باشیم؟

پرواز بیت‌کوین شروع شد / منتظر بیت‌کوین ۸۰ هزار دلاری باشیم؟

بیت‌کوین بالاخره مقاومت کلیدی محدوده ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلاری را شکست. اما هنوز باید منتظر تایید شروع روند صعودی باشیم. بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین حدود سه ماه در یک کانال رنج (کف کانال ۳۰ هزار دلار و سقف کانال ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار) معامله شد و به نظر می‌رسد این ارز حالا سقف کانال رنج خود را پشت سر گذاشته است. اما کارشناسان عقیده دارند برای خرید بهتر است صبر کنید تا قیمت این ارز بالای این محدوده مقاومت تثبیت شود.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با شروع روند صعودی گفت: هنوز باید صبر کنیم تا بیت‌کوین تایید روند صعودی خود را بدهد و بعد می‌توانیم روی پولبک خرید کنیم.

این کارشناس در رابطه با سیگنال‌های صعودی بازار گفت: شکسته شدن مقاومت استاتیک ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار یک سیگنال مثبت تلقی می‌شود و از طرفی دامیننس بیت‌کوین هم به بالای ۴۸ درصد رسیده است اما این اعداد باید تثبیت شوند.

نا‌م‌آور در رابطه با اینکه بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند گفت: به نظر می‌رسد هدف بعدی بیت‌کوین محدوده ۴۷ هزار دلار است و بعد از رسیدن این ارز به آن محدوده می‌توان از روی چارت و الگوهایی که تشکیل داده است اهداف بعدی را مشخص کرد. فعلا سناریو نزولی کمرنگ شده و بازار پایدار و منتظر تایید روند صعودی است.

همچنین سامان کریمی‌شاد، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو زنده اینستاگرامی در رابطه با آینده بازار ارزهای دیجیتال گفت: اگر محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار به بالا شکسته شود احتمال رشد بیت‌کوین تا محدوده ۸۰ هزار دلار تا پایان سال وجود دارد.

بازار از دیروز تا امروز

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد رشد کرده و این رشد به دلیل شکسته شدن مقاومت استاتیک بیت‌کوین است.

اکثر آلت‌کوین‌ها روندی صعودی دارند و در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین حدود ۵ درصد رشد کردند.

ارز دیجیتال Neo در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۰ درصد رشد بیشترین بازدهی را در میان ارزهای دیجیتال داشته است.

Capture 22

شاخص مقاومت نسبی دوباره به سمت محدوده اشباع خرید در حال حرکت است و mfi هم افزایش حجم ورود پول را نشان می‌دهد.

مارکت‌کپ بازار دوباره اوج گرفته و به عدد ۱/۶ تریلیون دلار رسیده است که حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از زمانی که بیت‌کوین در محدوده ۳۰ هزار دلار معامله می‌شد بیشتر است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چون بهشت نوسانگیراست بدرد سرمایه گذاری مطمعن نمیخوره.
    چون تعداد بازیگران خرد زیاده رفتار گله ای تعیین کننده ترین شاخص افزایش یا کاهش بیت کوین هست.
    مدیا دست حاکمیت هاست و راحت بازی میده رفتار گله ای را.

    • نیما

      چقدر فنز نطر دادین

    • م محمد

      کدام بازار دست دولت وسرمایه دارنیست که این نباشد ولی باز رمز ارز ها دولتها نفوذ کمتری دارند والا نمیگذاشتند کسی ریالی کارکند

  • M123

    ممنونیم

  • TNT

    معاملات فیوچرز نهایت تا ۲۰ برابر میتونید اهرم تعیین کنید ! حرفش افتاده که توی اروپا معاملات فیچورز هم داره برچیده میشه.این یعنی چی؟ یعنی صرافیها سودشون رو این مدت کردن با دستکاری بازار قبل از اینکه پولهای هنگفت خارج بشه،و از همه مهمتر قبل از تموم شدن جذابیت این بازار !
    یعنی این بازار تموم شده اس عزیزان.جذابیتش از دست رفته گول تله هارو نخورید بخدا من ۷۰٪ تو ضررم نگران مردمم هستم که دارم میگم

  • م محمد

    پول دارد ناز دارد پول دارد اسلیش دارد پول دارد پارتی دارد پول دارد حال دارد پول دارد رانت دارد پول دارد بهشت است بی پول بازنشسته میشود وبازنشسته دچارروزمرگی وهیچ بهایی ندارد فقط باید دوتا چشم دارد دوتا دیگه قرض کند چشمش به دست دولت ومجلس باشد که ایا سرحال وکیف هستند چند هزارتومانی به حقوقش اضافه بکنند یادرغضب هستند وهمین چهارمیلیون رازیاد میدانند

  • ناشناس

    آماده ریزش تا 20هزار

    • ناشناس

      نا 24000