کد مطلب: ۴۰۴۴۲۰

آخرین پیش‌بینی‌ها از آیفون ۱۲ / طراحی آیفون ۲۰۲۰ شبیه آیفون ۴ خواهد بود

آخرین پیش‌بینی‌ها از آیفون 12 / طراحی آیفون 2020 شبیه آیفون 4 خواهد بود

بر اساس پیش‌بینی‌های تحلیلگر اپل، مینگ ‌چی‌کو احتمالا آیفون 12 ظاهری شبیه آیفون 4 خواهد داشت و این کمپانی به‌مناسب آغاز دهه 2020 میلادی نام موبایل هوشمند سال آینده را آیفون 20 خواهد گذاشت.

در حال حاضر شایعات بسیاری در مورد آیفون 12 که در سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد وجود دارد. موبایل‌های چند سال اخیر کمپانی اپل از آیفون 6 تا آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس که به‌تازگی از آن‌ها رونمایی شده، همگی از لبه‌های منحنی بهره می‌برند. بر اساس پیش‌بینی‌های تحلیلگر اپل، مینگ ‌چی‌کو اما انتظار می‌رود آیفون 12 ظاهری شبیه آیفون 4 داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این کمپانی احتمالا به‌مناسب آغاز دهه 2020 میلادی نام موبایل هوشمند سال آینده را آیفون 20 خواهد گذاشت.

این تحلیلگر گفته است طراحی آیفون‌های جدید 2H20 به‌شکل قابل توجهی متفاوت خواهد بود.

به گفته چی‌کو، فریم‌های فلزی و شیشه‌های محافظ 2.5 بعدی در هر سه مدل موبایل‌های سال 2020 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اما طراحی سطح فریم فلزی به آیفون 4 تغییر خواهد کرد.

آیفون 4 که در سال 2010 به بازار عرضه شد، در مقایسه با مدل‌های قبلی یک گوشی کاملا متفاوت به‌حساب می‌آمد. ظاهر تخت و مستطیلی‌شکل آن تفاوتی بنیادی با مدل‌های قدیمی‌تر داشت.

بر اساس پیش‌بینی‌های مینگ‌ چی‌کو، آیفون 20 هم قرار است لبه‌های مستطیلی‌شکل با ضخامت کم داشته باشد. او البته گفته است که آیفون معرفی‌شده در سال 2020 به‌دلیل پنل شیشه‌ای محافظ روی نمایشگر اولد آن همچنان دارای انحنای بسیار کمی خواهد بود. اپل اما این انحنا را در آیپد پرو نسل 3 حذف کرده بود.

او همچنین تایید کرده است که اپل، آیفون‌های 2020 را به مودم 5G مجهز خواهد کرد.

اپل البته هیچ‌یک از این پیش‌بینی‌ها را تایید نکرده است.

هر سه مدل گوشی‌های هوشمند اپل احتمالا در سپتامبر سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد؛ اما فرآیند تولید و طراحی از چند ماه آینده آغاز می‌شود.

منبع: thesun.co.uk

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.