کد مطلب: ۵۳۱۲۷۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال چینی برای بازار ارز دیجیتال / اخبار مهم دیگر بازارها برای فعالان رمزارز

سیگنال چینی برای بازار ارز دیجیتال / اخبار مهم دیگر بازارها برای فعالان رمزارز

همزمان با انتشار خبر مهم درباره ارز دیجیتال کشور چین، اخبار مهمی هم در بازارهای مالی ایران رخ داده که احتمالا برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال مهم باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همزمان با انتشار خبر مهم درباره ارز دیجیتال کشور چین، اخبار مهمی هم در بازارهای مالی ایران رخ داده که احتمالا برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال مهم باشد.

روز گذشته اعلام شد که یک مقام ارشد بانک مرکزی چین اعلام کرده پکن در تلاش است در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ ارز دیجیتال خود را توسط ورزشکاران و بازدیدکنندگان خارجی مورد استفاده قرار دهد. این اقدام در صورت اجرا اولین استفاده از ارز دیجیتال ملی چین توسط کاربران بین‌المللی خواهد بود. چین از سال ۲۰۱۴ روی ارز دیجیتال خود، یوآن دیجیتال، کار کرده و امسال چندین پروژه پایلوت استفاده از آن را در شهرهای بزرگ خود به اجرا گذاشته است.

طبق گزارش مهر، لی بو، معاون بانک مرکزی چین اعلام کرد چین به دنبال جایگزین کردن دلار توسط یوآن دیجیتال نیست و هدف ما این است که انتخاب دیگری برای بازارهای جهانی به وجود بیاوریم و جهانی‌سازی یوآن را تقویت کنیم.

اما علاوه بر این خبر، فعالان بازار ارزهای دیجیتال چه سیگنال‌هایی از دیگر اخبار رسمی دریافت کرده‌اند.

افت قیمت دلار و طلا از یک سو، کاهش قیمت خودرو از سوی دیگر و در همین حال برگزار نشدن جلسه مهم بورسی از جمله این اخبار هستند.

جلسه مهم سران سه قوه برای بهبود اوضاع بغرنج بورس که قرار بود دیروز برگزار شود، بدون اعلام دلیل تشکیل نشد و احتمالا" به دوشنبه آینده یا روزهای دیگر موکول شد.(بورس‌پرس)

با تداوم عقب‌نشینی طلا در بازار جهانی، سکه در بازار ایران وارد کانال ۹ میلیون تومان شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به زیر یک میلیون تومان برگشت.

در بازار ارز نیز امروز سه‌شنبه ۳۱ فروردین قیمت دلار نسبت به آخرین نرخ دیروز کاهش یافت و بهای دلار به رقم ۲۳۵۳۱ تومان رسید.

درباره قیمت خودرو هم باشگاه خبرنگاران گزارش داده که دیروز در بازار آزاد قیمت خودرو نسبت به روز قبل از آن، با کاهش متوسط دو میلیون تومانی همراه بوده است.

اما آیا این سیگنال‌ها برای تحلیل بازار ارزهای دیجیتال کافی است؟ قطعا نه و معامله در این بازار نیاز قابل توجه به آموزش و آشنایی‌های بیشتری دارد. اخبار دیگر درباره ارزهای دیجیتال را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • .

    حالمون از هر چیزی که مربوط ب چین بهم میخوره.

    • ناشناس

      تموم خداحافظ بذبختی خداحافظ امریکا تو لیاقت نداری

    • پیمان

      یه ابرقدرت داره میاد پایین، یه ابرقدرت قدرت دیگه صدر نشین میشه!چی به تو می رسه یا از تو کم میشه که حالت بد شده اینقدر!؟

  • ناشناس

    الان یعنی باید چ ارزی بخریم؟

    • حسین

      ارز ترون

    • ناشناس

      ی پله ارزای چینی بخرید مثل آنتولوژی

  • ناشناس

    خوب حالا چکار کنیم؟

  • ناشناس

    ترون بخرید

  • آوش

    کاردنو بخرید،فانداش خیلی قویه،مدیرش هاسکینسون یک ریاضی دانه و با منطق ریاضی پیش میره

  • ناشناس

    ADA یا کاردانو

  • ناشناس

    ada بخرید