کد مطلب: ۷۳۲۰۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اپل واچ غواصی در اعماق اقیانوس را آسان می‌کند

اپل واچ غواصی در اعماق اقیانوس را آسان می‌کند

برنامه Oceanic+ در اپل واچ اولترا تمام ویژگی‌های کلیدی یک کامپیوتر غواصی پیشرفته از جمله برنامه‌ریزی جامع برای غواصی در اعماق اقیانوس‌ را فراهم کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اپلیکیشن Oceanic+ اپل واچ اولترا برای کاربران در دسترس قرار گرفته و مقاوم‌ترین ساعت اپل را به یک کامپیوتر غواصی با قابلیت استفاده آسان تبدیل کرده است.

Oceanic+ که توسط Huish Outdoors با همکاری اپل طراحی شده است، غواصان را قادر می‌سازد تا ساعتی را که هر روز می‌پوشند به اعماق غیرقابل دسترس یعنی تا 40 متر یا 130 فوت با عمق سنج و دمای آب کاملاً جدید ببرند.

مایک هویش، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «در Huish Outdoors، هدف ما تقویت روحیه انسان برای ماجراجویی است. Oceanic+ در اپل واچ اولترا که یکی از بزرگترین نوآوری‌هایی است که در مدت زمان طولانی به صنعت غواصی ضربه زده است. ما در حال ایجاد یک تجربه غواصی در دسترس، قابل اشتراک و بهتر برای همه هستیم.»

فناوری اپل واچ اولترا برای غواصی چگونه کار می‌کند؟

اپل واچ اولترا 799 دلاری (28 میلیون تومان) با در نظر گرفتن انواع ماجراجویانه ساخته شده است. ساختار ناهموار و عمر باتری طولانی آن برای دوندگان مسیر، دوندگان ماراتن و کوهنوردان جذاب خواهد بود.

به گزارش نیوزروم اپل ، هدف این برنامه این است که اپل واچ اولترا همراه غواصان به اعماق اقیانوس‌ها برود و با تمامی فناوری‌هایی که تاکنون برای غواصی ساخته شده‌اند، رقابت کند.

رایانه‌های غواصی عمق، مدت زمان در عمق را اندازه‌گیری می‌کنند و محاسباتی را انجام می‌دهند تا به غواصان کمک کنند از خطرات بیماری رفع فشار در امان بمانند.

اپلیکیشن Oceanic+ در اپل واچ اولترا یکی از برنامه‌های قدرتمند اپل واچ است که تقریبا می‌تواند هر کاری که یک رایانه غواصی انجام می‌دهد را تکرار کند.

آندریا سیلوستری، معاون توسعه و طراحی محصول Huish Outdoors که رهبری ایجاد Oceanic+ را بر عهده داشت، می‌گوید: «اکنون یک همراه برای غواصان وجود دارد که اطلاعات واضح و به موقع را به آن‌ها منتقل می‌کند. سیلوستری Oceanic+ را روی ساعت زیر آب آزمایش کرده است تا برنامه را برای راه اندازی آماده کند.

Oceanic+ به غواص‌ها اجازه می‌دهد تا در لحظه تمرکز روی محیط خود بدون انجام محاسبات ذهنی و کلیک‌های پیچیده دکمه‌های مورد نیاز سایر رایانه‌های غواصی داشته باشند.

از صفحه نمایش بزرگ و روشن رتینا اپل واچ اولترا و S8 SiP دو هسته‌ای گرفته تا اندازه آن، تاج دیجیتال و دکمه اکشن اختصاصی و حتی لمسی که به خوبی طراحی شده‌اند و البته در آب بسیار راحت عمل می‌کند. سیلوستری در این باره نیز می‌گوید: «تاکنون هرگز چنین چیزی در غواصی وجود نداشته است.»

اپل واچ اولترا که برای استقامت، اکتشاف و ماجراجویی ساخته شده، دارای گواهینامه WR100 و EN 13319 است، یک استاندارد بین‌المللی شناخته شده برای لوازم جانبی غواصی، از جمله عمق سنج. با این حال، - تا 2000 نیت - دید استثنایی در زیر آب فراهم می‌کند.

دکمه Action را می‌توان برای راه‌اندازی برنامه Oceanic+ در صفحه پیش‌دیو سفارشی کرد و در حین شیرجه، فشار دادن دکمه Action قطب‌نما را فعال می‌کند.

نسخه کامل Oceanic Plus اکنون در اپ استور اپل برای دانلود در دسترس است. این برنامه دارای تعدادی ویژگی رایگان است که برای غواصان رایگان و مفید است. ویژگی‌های غواصی را می‌توان با 80 دلار در سال، 10 دلار در ماه یا 5 دلار در روز باز کرد.

اپل واچ چه کمکی به غواصی می‌کند؟

بالا آمدن سریع سطح زمین پس از غواصی می‌تواند منجر به بیماری فشار خون شود که زمانی رخ می‌دهد که گازهای محلول مانند نیتروژن در خون و بافت‌ها به دلیل کاهش سریع فشار، حباب‌هایی را در داخل بدن تشکیل می‌دهند.

هدف یک تکنولوژی غواصی مانند جلوگیری از بیماری فشارزدایی با اندازه‌گیری عمق و زمان سپری شده در حین غواصی و استفاده از الگوریتمی است که در صورت بالا رفتن خیلی سریع به شما هشدار می‌دهد.

مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه تکنولوژی و استارتاپ را در صفحه اختصاصی اخبار استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.