کد مطلب: ۱۸۱۰۹۴

رئیس سازمان فناوری اطلاعات خبر داد:

ایجاد بازاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در ICT تا سال ۱۴۰۰

ایجاد بازاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در ICT تا سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد: مهم‌ترین ماموریت حوزه فناوری اطلاعات، دستیابی به بازاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی تا پایان سال ۱۴۰۰ است که از این رقم ۶۰ درصد مربوط به حوزه CT و مابقی مربوط به بخش IT خواهد بود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات با تشریح اهداف این سازمان برای چهار سال آینده از ایجاد بازاری ۱۰۰ هزار میلیاردی تا سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رسول سراییان، رئیس سازمان فناوری اطلاعات؛ در همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با تشریح اهداف این سازمان اعلام کرد: مهم‌ترین ماموریت حوزه فناوری اطلاعات، دستیابی به بازاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی تا پایان سال ۱۴۰۰ است که از این رقم ۶۰ درصد مربوط به حوزه CT و مابقی مربوط به بخش IT خواهد بود.

سراییان با اشاره به اقدامات لازم برای رسیدن به این هدف اظهار کرد: برای رسیدن به هدف تعیین شده بازار ۱۰۰ هزار میلیاردی ICT باید در پهنه استانی یک سند برای تبیین و تدوین پتانسیل هر استان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به نقش بخش‌های خصوصی و دولتی برای رسیدن به اهداف تعیین شده سازمان فناوری اطلاعات بیان کرد: اینکه بخش‌های خصوصی و دولتی چه اقداماتی باید انجام دهند، نیازمند اقداماتی است که باید عملیاتی شود. امروز خدمات دولت الکترونیکی و توانمندسازی آن بسیار مورد توجه است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.