کد مطلب: ۵۳۸۱۱۳

توصیه‌های ایلان ماسک به معامله‌گران ارزهای دیجیتال

توصیه‌های ایلان ماسک به معامله‌گران ارزهای دیجیتال

مدیرعامل تسلا از سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتالی خواست در نهایت احتیاط اقدام به خرید و فروش کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از اسپوتنیک، ایلان ماسک- مدیرعامل گروه خودرویی تسلا و شرکت اسپیس ایکس- که در ماه های اخیر به دلیل حمایتش از ارزهای دیجیتالی به ویژه دوج کوین جنجال های زیادی به پا کرده است، یک بار دیگر به دفاع از رمزارزها برخواست و ضمن اشاره به جذابیت این بازار، به سرمایه گذاران توصیه کرد در نهایت احتیاط اقدام به سرمایه گذاری کنند: بگذارید خیلی واضح بگویم، کسی نباید پولی که یک عمر را صرف جمع کردن آن کرده است، در بازار رمزارزها سرمایه گذاری کند.

ایلان ماسک ارزهای دیجیتالی را دارای پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به نسل بعدی پول های روی زمین دانست و افزود: سوال اصلی سرمایه گذاران این است که (ارز در اختیارشان) چند برابر خواهد شد. شاید این اتفاق بیافتد اما تنها یک احتمال است نه یک قطعیت پس عاقلانه نیست که فردی دار و ندار خود را به این بازار بیاورد.

سومین فرد ثروتمند جهان تاکنون بارها و بارها از ارزهای دیجیتالی حمایت کرده است که در بین این ارزها وی علاقه خاصی به دوج کوین از خود نشان داده است. تنها در یک مورد، پس از آن که وی از احتمال رسیدن قیمت دوج کوین به آسمان خبر داد، قیمت این رمزارز شدیدا افزایش یافت. ماسک حتی به شوخی خود را دوج فادر (پدر دوج) خوانده که شباهت لغوی زیادی به فیلم گاد فادر (پدرخوانده) دارد.

با وجود حمایت های زیاد شماری از افراد ثرتمند و مشهور جهان از ارزهای دیجیتالی، اینده آن ها کماکان در ابهام قرار دارد و برخی از کشورها نظیر هند و ترکیه رویکرد کاملا سخت گیرانه ای علیه رمزارزها و معامله آن ها اتخاذ کرده اند. در انگلیس اندرو بیلی- رییس بانک مرکزی این کشور- به معامله گران هشدار داده است که سرمایه گذاری در این بازار می تواند تمام ثروتشان را بر باد دهد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار بازار رمزارز را در صفحه ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بهزاد

    من سال 88 دار و ندارم رو وارد بورس کردم و حتی صد و پنجاه میلیون تومان هم قرض کردم. مدتی اوضاع خوب بود و سود خوبی هم کردم. ولی بعد از شاخص دو میلیون، اون روی دیگر سکه ی بازارهای مالی رو هم دیدم. امسال که از همون ریزش اول یعنی خرداد ماه وارد رمز ارز ها شدم ، مبلغ یک میلیون تومان و بعدا پنج میلیون تومان از اضافی دارایی خودم رو وارد کردم و به معنای واقعی کلمه فهمیدم که وقتی میگن دارایی مهم یا پس انداز یک عمر زندگیتون رو وارد نکنید یعنی چی. خدا رو شکر همون مبلغ ناچیز رو هم خیلی افزایش دادم و الان به حدی رسیده که اگر همین فردا بازار ارزهای دیجیتال جمع بشه، برای من فقط یک خاطره ی خوب و کلی سود بجا میذاره . بر خلاف بورس که تبدیل به یک برهه ی ترسناک و تلخ از زندگیم شد. اینکه دولتها مردمشون رو تشویق کنند که به بازار سهام وارد بشن خوبه اما نه با قصد و نیتی که دولت ما داشت و نه به شکلی ک کورکورانه بدون آموزش و امتحان و هشدار مردم رو به بورس کشوند. وضعیت اونقدر فجیع بود که توی کارگزاری یک برگه ی امتحان فرمالیته میدادند و میگفتند شما فقط پایینش رو امضا کنید و ما خودمون جواب سوالها رو تیک میزنیم ! باز هم دم ایلان ماسک گرم که هم هشدار میده و هم حمایت میکنه. اما اینجا اول کشوندند، بعد زیر پا رو خالی کردند و الان که کار از کار گذشته تازه یادشون افتاده به مردم هشدار بدن و بگن تقصیر خودتون بود و باید فلان کار رو میکردید.

    • سعیدساشا

      همینجا هم هشدار میدادن، همیشه یکسری تحلیلگر بودن که هشدار میدادن که بازار حباب داره، اما همه به اونها بد و بیراه میگفتن و هر چی میکشن از طمع خودشون هست. از جمله امثال خودم.حتی بارها توی همین تلویزیون هم افرادی بودن که میگفتن بدون آگاهی وارد نشید و …
      ولی کلا در بورس دستوری ایران هیچ آموزش و آگاهی ای فایده ای نداره پس چندان بر آموزش تاکید نکنید، آموزش آموزش هم از دهان پکیج فروش های اینستاگرامی بیشتر در میاد تا افرادی مثل ما رو … بکنن تا پول در بیارن از فروش پکیج ها و سمینارها و آموزشهاشون

    • پ

      خدا ازشون نگذره که گرفتار کردن ما رو تو این بورس لعنتی که هیچ راهی نداریم

  • جوجه تریدر

    اینم ازما نوسان میگره یه نوییت میزنه بر ا دوج 20درصد بالاتر میفروشه

  • mohamadali

    سلام دوستان من چندین سال است که درضمینه ارز دیجیتال با اکثر پروژه ها فعالیت داشتم اما در هیچکدومش به درامدی که میخواستم نرسیدم،اما الان چند وقتی میشه با کانالی اشنا شدم که یکسری کد طرح ها رو معرفی میکنه که به راحتی میشه تراکنش هایی که از طرف بلاکچین نقد نمیشه وارد کیف پول خودمون کنیم..
    با این طرحی که تو این کانال پیدا کردم تو کمتر از ۱۰ روز 670 دلار بیتکوین بدست اوردم حتی میشه مبالغ بالاتر هم دریافت کرد ..واقعا معرفیشون عالی..بخدا بعقیه روش ها مطمن باشین فقط وقتتون رو هدر میدین.
    حتما برین تو کانال ببینین اطلاعات کامل بگیرین ضرری نداره.
    به ایدی تلگرام زیر پیام بدین راهنمایی تون میکننانشالله که تونسته باشم زندگی خیلی ها رو تغییر بدم.موفق باشین

    • ناشناس

      سلام کدوم آیدی؟

    • فاطمه م

      آیدی ک قید نشده

    • Fateme

      کدوم ایدی؟؟میشه بزارید ایدی رو.؟؟

    • Fateme

      کدوم ایدی؟؟میشه ایدی رو بزارید

    • ناشناس

      داداش ایدی تلگرام نزاشتیا

  • محمد

    خداروشکر من بریج اوراکل خریدم الان هزار درصد بهم سود داده و هنوز دوهزار درصد دیگم منتظرم بده ک برسه از ۱۷ سنت به یک دلار تا یکماه دیگه به امید خدا

    • ناشناس

      از کدوم صرافی میخری

  • حسین

    این توصیه ایلان ماسک رو مقایسه کنید با توصیه روحانی که گفت مردم سرمایه شون رو بیارن تو بورس

    • ناشناس

      لایک به نظرت

  • جیمبو

    چی میشه عاقبت این دوج

  • علیرضا

    خداییش این ایلان ماسک خیلی زنگه داره از همه مون داره نوسان میگیره توییت مثبت میزاره میره بالا بعد میفروشه دوباره توییت منفی میزاره میاد پایین میخره بی خود نیست که دومین مرد ثروتمند جهان شده.

  • ناشناس

    این‌که از دولت خودمون بدتر کرد

  • حمید

    نزدیک ۵۰ مبلیون خرید کردم دوبدابر هم شد ااااان امد پایبن ولی قیدشو زدم بلاخره بدرد میخوره

    • ناشناس

      از کدوم صرافی خرید میزنیذ

  • ناشناس

    دوج کوین فقط بخرید.