کد مطلب: ۴۱۱۳۷۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اینترنت تا چه زمانی قطع است؟

اینترنت تا چه زمانی قطع است؟

هرچند هنوز به صورت رسمی اعلام اتصال اینترنت سراسری اعلام نشده اما شنیده‌ها و گمانه‌ها حاکی از این است که در سه چهار روز آینده اینترنت برخی استان‌ها وصل خواهد شد. البته سخنگوی دولت دیروز اعلام کرده بود که تا یکی دو روز آینده ان شاءالله اینترنت برخی استان‌ها وصل خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از بروز برخی واکنش‌ها و اعتراضات نسبت به افزایش قیمت بنزین، اینترنت سراسری در کشور دچار اختلال شد. هرچند این اختلال واکنش و ابراز گلایه خیلی از کاربران را به همراه داشته اما هنوز زمان دقیق اتصال اینترنت اعلام نشده است.

یکشنبه اخیر ایلنا به نقل از یک منبع آگاه نوشته بود که زمان اتصال اینترنت نامعلوم است اما روز گذشته سخنگوی دولت تصریح کرد: تا یکی دو روز آینده ان‌شاءالله اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.

با این حال هنوز هم مشکل قطع اینترنت پابرجاست و وزیر ارتباطات هم امروز گفته است: اینترنت اختلال ندارد، بلکه به دستور و تشخیص شورای امنیت کشور با ابلاغ به اپراتورها قطع شده است.

پاسخ آذری جهرمی درباره قطع اینترنت این بوده است: «من امروز صبح با گروه‌های مختلف که در این موضوع دست اندرکار هستند مانند وزارت کشور صحبت کردم تا سریع‌تر اینترنت وصل شود.»

در همین حال امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران نیز رئیس اتاق بازرگانی تهران در واکنش به برخی ابهامات و گلایه‌های نمایندگان بخش خصوصی درباره قطع بودن اینترنت عنوان کرد که طبق پیگیری‌ها قرار است تا سه چهار روز آینده اینترنت وصل شود.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز هم حاکی از این است که امکان دارد در یکی دو روز آینده اینترنت برخی استان‌های مرکزی کشور متصل شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وای تو رو خدا حوصلمون سر رفته هر چه زود تر اینترنت ها رو وصل کنید اخه گناه ما چیه

  • ناشناس

    باباچقدبشینم یکاری کنی واسه اینترنت درست بشه کارمون بدون اینترنت لنگ میمونه

  • علی

    نت تهران وصل کنید گوگل اینا این چه وضعیه

  • علی

    ترا خدا انترنت وصل کنید آخه گناه ما ایرانی ها چیه خودتون به مردم خودتو زلم میکنید آخه یک وتساپ داشتم اونم گرفتن فردا هم بیاین جون مارو هم بگیرید

  • ناشناس

    تورو خدا ما دانش آموزیم و بدون اینترنتم نمیشه تورو خدا زودتر وصلش کنیدازتون خواهش میکنم

  • مهدی فولادی

    به خدا قسم سر پل صراط یقتونو‌میگیریم .پول دادیم واسه اینترنت،همه چیزو گرون کردین کار من با اینستا میچرخه فیلتر کردنتون به کنار واسه چی قطع میکنین .تو شهر اردبیل که نه شورشی هست نه تظاهراتی اردبیلو چرا قطق کردین اخه؟!

    • فاطی

      میدونی کی اینترنت ها درس میشند؟

  • ناشناس

    من هرچی زودتر اینترنت ها وصل شن

  • ناشناس

    چرو اینستا و واتساپ درست نمیشه ایران که هیچی نداره اینم قطع

  • مهری

    چرو اینستا و واتساپ درست نمیشه ایران که هیچی نداره اینم قطع

  • ناشناس

    بجای پیشرفت داریم پسرفت میکنیم بابا یکمم از کشورای دیگه یاد بگیرین دوباره رفتیم به زمانی که برای پیدا کردن یه مطلب خیلی ساده باید کلی کتاب بخونیم تا بالاخره بفهمیم این چیه بابا ایران خودش اشغال بود یدونه اینم داشتیم که اینم ازمون گرفتید ایران اشغال ترین کشوره تو رتبه اخره تو بهترین کشور ها بسه دیگه بابا خسته شدیم اخه