کد مطلب: ۵۴۷۲۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ثبات به بازار بازگشت! / آلت‌کوین‌ها پیشتاز بازار رمزارزها

ثبات به بازار بازگشت! / آلت‌کوین‌ها پیشتاز بازار رمزارزها

اگرچه بیت‌کوین در محدوده ۳۶ هزار دلار تثبیت شده است اما سایر ارزهایی دیجیتال رشد کردند و باعث رشد بیش از دو درصدی بازار کریپتوکارنسی در ۲۴ ساعت اخیر شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار کریپتوکارنسی بعد از ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۳۰ هزار دلار نوسان زیادی را تجربه کرد اما به نظر می‌رسد بازار حالا به ثباتی نسبی رسیده است. بیت‌کوین پشت محدوده مقاومت خود معامله می‌شود و چند باری بعد از برخورد به ۴۰ هزار دلار واکنش نشان داده و دوباره ریزش کرده است.

یکی از اصلی‌ترین دلایل ریزش بیت‌کوین فروش نهنگ‌های بازار در اوج قیمتی بود. به نظر می‌رسد موسسات مالی بزرگ که در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند انتظار افزایش نرخ بهره در آمریکا را دارند و این موضوع باعث شده تا دارایی‌های پرریسک خود مانند بیت‌کوین را بفروشند. افزایش نرخ بهره می‌تواند تاثیر منفی بر بازارهای سهام آمریکا و بازار کریپتوکارنسی داشته باشد.

11 خرداد 0

یکی از عواملی که می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار رمزارزها داشته باشد پذیرش ETF رمزارزها در آمریکا است. چند سالی است که این پیشنهاد مطرح می‌شود اما هر ساله رد می‌شود.

اگرچه بسیاری از ارزها کانال صعودی خود را از دست داده‌اند اما کارشناسان عقیده دارند بازار بعد از مدتی رنج زدن در این محدوده دوباره روند صعودی خود را شروع می‌کند و هدف بعدی بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلار است اما اگر روند صعودی بازار به پایان رسیده باشد احتمالا مانند سال ۲۰۱۷ چند سالی در همین محدوده نوسان داشته باشیم.

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته ارزهای دیجیتال با ارزش معاملات بالا حدود ۵ درصد رشد کردند. دوج‌کوین به محدوده ۳۲ سنت رسیده و این ارز زمانی روند صعودی پیدا می‌کند که بتواند مقاومت محدوده ۳۸ سنت را پشت سر بگذارد. همچنین بایننس‌کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات هم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته رشد کردند.

11 خرداد 1

هنوز بازار روندی رنج دارد و برای شروع روند صعودی باید بیت‌کوین محدوده ۴۲ هزار دلار را پشت سر بگذارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.