کد مطلب: ۶۵۲۵۶۸

اجرای بازی‌های ایکس باکس گیم پس برروی تلویزیون‌ها هوشمند

اجرای بازی‌های ایکس باکس گیم پس برروی تلویزیون‌ها هوشمند

به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت تا سال آینده آماده‌ی فراهم کردن امکان استریم بازی‌ های ایکس باکس گیم پس ازطریق تلویزیون‌ها و سایر دستگاه‌های مخصوص می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از وبسایت GamesBeat، مایکروسافت در نظر دارد تا طی ۱۲ ماه آینده دستگاهی شبیه به Amazon Fire Stick یا Roku را به منظور فراهم کردن امکان استریم بازی‌های گیم پس روانه‌ی بازار کند. علاوه‌براین، اپلیکیشن مخصوصی برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در دست ساخت است که امکان استریم مستقیم بازی‌ها از بستر کلاود را روی تلویزیون‌های هوشمند و بدون نیاز به هیچ دستگاهی امکان‌پذیر خواهد کرد. ظاهراً این برنامه‌ها بخشی از برنامه Xbox Everywhere شرکت مایکروسافت است که سعی در ارائه‌ی تجربه‌ی بازی‌های ایکس باکس در همه جا و برای همه‌ی مخاطبان دارد.

مایکروسافت اولین‌بار در تابستان سال گذشته از ارائه‌ی بازی‌های مبتنی بر بستر کلاود برای تلویزیون‌هایی با قابلیت اتصال به اینترنت صحبت به میان آورد. این شرکت در ماه ژوئن ۲۰۲۱ تأیید کرد که با همکاری تولیدکنندگان جهانی تلویزیون‌های هوشمند برای ارائه‌ی مستقیم تجربه بازی‌های ایکس باکس در تلویزیون‌های متصل به اینترنت و دستگاه‌های استریمینگ اختصاصی خود همکاری می‌کند.

بازی های ایکس باکس روی دستگاه های مختلف

لیز هرمن، رئیس پلتفرم‌ها و تجربیات ایکس باکس طی ارائه‌ی ویدیویی خود خاطر نشان کرد: «تکنولوژی کلاود در ادامه‌ی مسیر ما در حوزه سخت‌افزار و گیم پس نقشی کلیدی دارد، اما این موضوع به هیچ وجه به کند شدن حرکت ما در مسیر مهندسی کنسول‌های اصلی ایکس باکس منجر نخواهد شد. درواقع ما از این طریق به تسریع آن کمک خواهیم کرد.»

«ما در حال حاضر سخت مشغول توسعه‌ی پلتفرم‌ها و سخت‌افزار جدید خود هستیم که البته برخی از آن‌ها تا سال‌ها برای مخاطبان آشکار نخواهند شد. اما همینطور که مشغول شکل دادن به آینده‌ هستیم، سعی در گسترش تجربیات ایکس باکس در دستگاه‌های بیشتر خواهیم داشت تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنیم.»

منبع: زومجی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.