کد مطلب: ۵۸۸۵۷۰

طرح صیانت امروز بررسی می‌شود؟

طرح صیانت امروز بررسی می‌شود؟

‌به گزارش تجارت‌نیوز، سید محمود رضوی، مشاور فرهنگی رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی از آغاز جلسه کمیسیون ساعت ۱۸:۳۰ با حضور رئیس مجلس خبر داده که گویا قرار است در آن طرح صیانت از فضای مجازی مورد بررسی قرار گیرد. ‏اولین جلسه طرح صیانت که به دنبال محدودسازی گسترده شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، قراره از

‌به گزارش تجارت‌نیوز ، سید محمود رضوی، مشاور فرهنگی رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی از آغاز جلسه کمیسیون ساعت ۱۸:۳۰ با حضور رئیس مجلس خبر داده که گویا قرار است در آن طرح صیانت از فضای مجازی مورد بررسی قرار گیرد.

رضوی

‏اولین جلسه طرح صیانت که به دنبال محدودسازی گسترده شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، قراره از لایو اینستاگرام پخش بشه.

کاربرد اینستاگرام این روزها به قدری گسترده شده، که علاوه بر کسب‌وکار و زندگی مردم، خود مجلس هم برای علنی بودن جلساتش از لایو اینستاگرام استفاده می‌کنه.

امیدواریم نماینده‌های کمیسیون بررسی طرح صیانت حداقل به این میزان کاربرد اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی (حداقل برای خودشان) دقت کنند.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • طاها

    خدا شفا بده از اینستا استفاده میکنند تا نابودش کنن بعد نکته جالب اینجاست ه تنها لایو از اینستاس خبرشم از توییتره لاقل خودتون به قانون خودتون پایبند باشید?

    • علی

      نکته جالبش اینه از اینستا استفاده کردن تا عده ای که مغزشون پر از چرندیاته متوجه بشن هدف صیانت قطعی اینستا نیست ولی از کامنتت مشخصه موفق عمل نکردن??????

    • ناشناس

      شما 2 تا چی میگید؟
      فارسی تون رو چند گرفتید انصافا؟
      ???????????
      ???????????
      ???????????????????
      بیا منم میتونم 2 میلیون تا شکلک مختلف بفرستم هنر دیگه که ندارید.

  • ناشناس

    درود بر صیانت

  • ناشناس

    تکلیف یوتیوبر ها چی میشه؟ اونایی که این همه زحمت کشیدن سابسکرایبر ها شونو بالا بردن، درامدزایی میکنن، قطعا برای جلوگیری از فساد اخلاقی در شبکه های اجتماعی و سایت ها راه های دیگه ای هم هست به غیر از صیانت.

    • حجت

      حاضرم قسم بخورم که اکثر نماینده ها اصلا نمیدونن یوتیوب چیه. از اون طرح جا ماندگان سهام عدالتشون مشخص بود که اوضاع سوادشون از چه قراره( البته خیلی ها شون هم واقعا فهیم هستن و واقعا برای مردم دل میسوزونن اما تعدادشون کمه )

  • حجت

    یک ضرب المثل خیلی زیبا هست میگه موش به لانه نمی رفت یک جارو هم به دمش بسته بود. با این اوضاع فجیع اقتصادی واقعا این طرح صیانت دیگه نوبرشه.
    انشاالله که بعد از اجرای این طرح بیایید و 10 میلیون جوانی که با این طرح بیکار شدن رو براشون کار فراهم کنید.