کد مطلب: ۵۳۷۰۱۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تاریخچه و عملکرد بهترین ارزهای سال ۲۰۲۱

تاریخچه و عملکرد بهترین ارزهای سال ۲۰۲۱

شروع سال ۲۰۲۱ با شروع رشدهای نجومی ارزهای دیجیتال همراه شد. اما بهترین رمزارزها در بازار کریپتوکارنسی کدام هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، انتخاب بهترین رمزارز در بازار کریپتوکارنسی کار دشواری است زیرا تعداد ارزها در این بازار بسیار زیاد است و به ۹ هزار و ۵۰۰ عدد رسیده است.

همه ما می‌دانیم که اگر ۱۰ سال پیش بیت‌کوین خریده بودیم الان پولدار شده بودیم اما در بازار کریپتوکارنسی ۹ هزار ارز وجود دارد که خیلی از آن‌ها نسخه‌های جایگرین و گویا بهبود یافته بیت‌کوین هستند اما برخی از آن‌ها مانند اتریوم حتی فراتر از ارز هستند.

انتخاب بهترین ارز برای هر استراتژی معاملاتی متفاوت است چون شما می‌توانید یک ارز دیجیتال را خریداری کنید و آن‌ها نگه‌داری کنید یا می‌توانید خرید و فروش انجام دهید و سود حاصل از نوسانات را بدست آورید. در هر دو صورت برخلاف ۱۰ سال قبل ما می‌دانیم که ارز دیجیتال در دنیا پذیرفته است است چون بانک‌های بزرگ، صندوق‌ها و میلیون‌ها نفر روی رمزارزها سرمایه‌گذاری کردند.

اما بازار ارزهای دیجیتال به دلیل افزایش و سقوط عظیم ارزش حتی بهترین رمزارزها خطرناک است و به همین دلیل توصیه می‌شود همیشه سرمایه اضافی و به قول معروف همان پولی که نبودش هیچ تاثیری در زندگی شما ندارد را وارد این بازار کنید.

بیت‌کوین

داستان بیت‌کوین از سال ۲۰۰۸ شروع می‌شود، ارزی با بیشترین ارزش بازار، بالاترین قیمت در میان ارزهای دیجیتال و بزرگترین شبکه کاربران.

بیت‌کوین توسط شخص یا گروهی که با ساتوشی ناکامونو معروف ساخته شده و قرار بوده تا این ارز پول نقد آینده باشد و شما می‌توانید از این ارز برای خرید کالاها و خدمات زیادی استفاده کنید اما برای خرید یک فنجان قهوه از بیت‌کوین استفاده نمی‌کنید چون باید کارمزد به نسبت زیادی پرداخت کنید.

اما به نظر می‌رسد بیت‌کوین برای معاملات روزانه مفید و به صرفه نیست و باید به عنوان طلای آینده نگاه کنید زیرا بیت‌کوین به لحاظ محدود بودن عرضه مانند طلا عمل می‌کند.

تاریخچه عملکرد بیت کوین

بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ از زیر هزار دلار به ۲۰ هزار دلار رسید اما در عرضه یک سال حدوده ۴ هزار دلار کاهش یافت. اما در اواخر سال ۲۰۲۰ دوباره سودای سر به فلک کشیدن سر داد و از ۱۰ هزار دلار تا ۶۵ هزار دلار هم رشد کرد.

اتریوم

اتریوم فراتر از یک ارز است و اگر رقیبی برای بیت‌کوین وجو داشته باشد آن اتریوم است اما اترویم با بیت‌کوین رقابت نمی‌کند. اتریوم ساختاری متفاوت دارد و مانند بیت‌کوین یک ارز مستقیم نیست و در عوض ارزی دارای فناوری‌های منحصر به فرد است که یک جز سکه هم دارد. واحد پول این ارز اتر نام دارد و می‌توان از آن در برنامه‌هایی که روی سیستم عامل اتریوم اجرا می‌شود استفاده کرد.

اتریوم رهبر قراردادهای هوشمند است در حالی که بیت‌کوین برای یک بار استفاده ساخته شده است. اتریوم با جاه‌طلبی بیشتر در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد. زنجیره اتریوم می‌تواند برنامه‌ها را به صورت غیرمتمرکز و همزمان در میلیون‌ها کامپیوتر اجرا کند.

تاریخچه عملکرد اتریوم

قیمت اتریوم در سال گذشته از ۲۰۰ دلار به حدود ۲ هزار دلار رسیده است. امروز هم ارز اتریوم در محدوده قیمتی ۳ هزار و ۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

بایننس‌کوین

بایننس‌کوین در سال ۲۰۱۷ توسط صرافی بایننس راه‌اندازی شد و در زمان عرضه ۱۰۰ میلیون سکه با قیمت ۰/۱۵ دلار به مردم فروخت. این ارز می‌تواند برای پرداخت هزینه‌های معامله در صرافی بایننس و خرید و فروش سایر ارزها در این صرافی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین صرافی بایننس هر سه ماه ۲۰ درصد از سود خود را صرف حرید و از بین بردن بایننس‌کوین می‌کند چون با این کار قصد ارزشمند کردن بایننس‌کوین را دارد.

تاریخچه عملکرد بایننس‌کوین

از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۷ یک صعود آهسته و طولانی تا ۶۰ دلار داشت اما در ماه فوریه روند صعودی شروع شد و الان ۶۵۰ دلار معامله می‌شود.

دوج‌کوین

دوج‌کوین خود را یک ارز جالب و دوستانه می‌داند و در سال ۲۰۱۳ توسط توسعه‌دهندگان نرم‌افزار بیلی مارکوس و جکسون پالمر برای هجو بیت‌کوین راه‌اندازی شد.

دوج‌کوین هیچ کاربرد واقعی ندارد اما در حال رشد است و از کمتر از یک پنی به بیش از نیم دلار رسیده است. دوج‌کوین این روزها بر خلاف روند بازار و بیت‌کوین که نزولی است روندی رو به رشد گرفته و برای اولین بار در تاریخ به ۰/۶۷ دلار رسیده و رتبه چهار مارکت‌گپ را به خود اختصاص داده است.
این خبر ترجمه‌ای از تحلیل‌های خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید و فروش ندارد.
آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهتر از بورس ما هستش ارز دیجیتال،بورس ما خجالت اوره در مقابل رمز ارزها!!!

  • ناشناس

    باید روی ایمنی ماسک دقت کنید. گلدوزی و خیاطی ضریب ایمنی را کم کرده. قیمت بالا بردید. بی ثمر.
    مورد بهداشتی و درمانی هست. نه. آرایشی و زیبایی،،