کد مطلب: ۷۱۳۶۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

لپ تاپ‌های ارزان HP در سال ۲۰۲۲/ ارزانترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟

لپ تاپ‌های ارزان HP در سال 2022/ ارزانترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟

برند اچ پی (HP) با تولید لپ‌ تاپ‌هایی که کارایی بالایی دارند و علاوه بر آن مقرون به‌صرفه نیز هستند، جایگاه خوبی در میان کاربران پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برند اچ‌ پی (HP) لیستی از بهترین لپ تاپ‌‌ها با کاربری‌های مختلف دارد. لپ‌ تاپ‌های HP جزو بهترین رایانه‌های قابل حمل جهان هستند که برای کار خلاقانه، کسب‌وکار یا صرفا مرور و تماشای فیلم گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

افراد می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه‌ بندی خود، یکی از سری‌های لپ‌ تاپ این کمپانی را انتخاب کنند در حالی که تنوعی عالی نیز برای انتخاب روبروی خود دارند. در ادامه گزارش به معرفی تعدادی از بهترین لپ‌تاپ‌های اچ‌پی

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ۲۵۵ G7-R3C

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل ۲۵۵ G7-R3C، با استفاده از ویژگی سخت‌افزاری مناسب. محصولی مناسب برای کارهای روزانه و تماشای فیلم است.

با این ویژگی‌ها و ضخامت، این محصول برای کاربران خانگی، اداری و دانشجویی مناسب است. همچنین بدنه این دستگاه از پلاستیک ساخته شده‌ و رنگ آن خاکستری است.

همچنین لپ‌ تاپ اچ‌ پی مدل G7-R3C 255، دارای تاچ‌پدی است که از سه بخش تشکیل شده و شامل صفحه لمسی و کلید چپ و راست است که از دقت بالایی برخوردار است. این لپ‌تاپ شامل پورت‌های ورودی و خروجی نیز هست. از جمله: درایو نوری، درگاه USB و درگاه HDMI، پورت شبکه، اتصال وایفای و بلوتوث.

نوع صفحه نمایش لپ‌تاپ در این مدل WLED Backlit و دقت صفحه نمایش HD با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل است. این لپ تاپ برای تماشای فلیم و سریال و کاربرد مولتی مدیا بسیار مناسب می‌باشد.زیرا از کیفیت رنگ و تصویر خوبی برخوردار است.

پردازنده مرکزی یا همان CPU این محصول از سری G7 225، دارای پردازنده مرکزی با قدرت چهار هسته‌ای و هشت تردی AMD Ryzen 5 3500U است. این لپ‌تاپ در فروشگاه‌های آنلاین و بازار با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپ تاپ ۱۴ اینچی Pavilion x360 اچ پی

نسل جدید لپ‌ تاپ‌های X360 از خانواده بزرگ و دوست داشتنی Pavilion کمپانی اچ پی امروز در دسترس است. بدنه سبک و مقاوم این محصول صفحه نمایش ۱۴ اینچی Full HD تاچ این دستگاه را به همراه کیبوردی یا کلیدهای بزرگ و تاچ پدی عریض، جزو ویژگی‌های برتر این لپ‌تاپ است.

طراحی X360 این محصول به همراه قلمی که با آن ارائه شده‌ امکان استفاده به صورت تبلتی قدرتمند را برای کاربر فراهم می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده می‌توان گفت که این دستگاه دارای آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core U-Series بوده و سنسور ۵ مگاپیکسل آن دارای فناوری کاهش نویز و تشخیص حضور مبتنی بر هوش مصنوعی است. در حقیقت فناوری هوش مصنوعی در این لپ تاپ می‌تواند به صورت خودکار آن را از راه دور قفل کند.

بد نیست بدانید که این کمپانی قصد دارد یک مدل Pavilion Plus 14 را ارائه کند که باید آن را به عنوان باریک‌ترین مدل Pavilion دانست. در حقیقت این مدل فقط ۰٫۶۵ اینچ ضخامت دارد و با قیمت ۷۹۹ دلار و در ایران با قیمت ۲۴ میلیون تومان در دسترس قرار گرفته‌ است.

جدیدترین مدل‌های HP Pavilion پیشرفت‌های قابل توجهی را نسبت به نسل‌های قبل خود ارائه خواهند کرد. پردازنده‌های اینتل بروزرسانی شده و سایر قابلیت‌ها در کنار قیمت مقرون به‌صرفه می‌توانند عوامل مهمی در فروش بالای این محصول باشند.

لپ تاپ اچ‌ پی مدل Envy X360 13

سایز این لپ‌تاپ ١٣.٣ اینچ و اندازه آن ۱۷x306x194 میلی متر است. حمل‌ونقل دستگاه کاملا آسان است چرا که وزن دستگاه حدودا ١.٣ کیلوگرم است. ضخامت این لپ‌تاپ تبلتی بسیار کم است و به راحتی در هر کیفی جا می‌شود.

این لپ تاپ دارای درگاه‌های USB3، Type-C است و از خروجی HDMI نیز پشتیبانی می‌کند. باتری لپ‌تاپ نیز HP Envy X360 13 Convertible از جنس لیتیوم است. باتری ظرفیتی معادل ۵١ وات ساعت که تا هشت ساعت می‌تواند لپ‌تاپ را روشن نگه دارد. در ضمن شارژر لپ تاپ fast است و در ٣٠ دقیقه نصف ظرفیت باتری را پر می‌شود.

نمایشگر لمسی و قابلیت پشیبانی از قلم باعث شده است تا این دستگاه به یکی از محبوبترین لپ تاپ‌های تبلتی برای کارهای مدیرتی، ارائه و تدریس تبدیل شود. ویژگی شاخص دیگر این لپ تاپ قابلیت باز شدن نمایشگر آن تا ٣۶٠ درجه است.

این دستگاه را می‌توان با ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در فروشگاه‌های آنلاین یافت کرد. اما به‌دلیل قیمت مقرون به‌صرفه و کارایی بالای آن، در بازار ایران کمیاب است.

لپ تاپ گیمینگ victus 16

لپ‌تاپ victus 16 اچ‌پی یک لپ‌تاپ گیمینگ است که در زیر سری HP Omen قرار دارد. این شرکت می‌گوید، لوگوی V آن نیمه پایینی الماس Omen است.

با جایگزینی مدل‌های Pavilion Gaming در خط تولید Victus دارای یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی به جای اندازه رایج ۱۵٫۶ اینچی است، و گیم‌ پلی سریع ۱۰۸۰p را ارائه می‌کند، طراحی کاملا پلاستیکی و ظاهر کاملا ساده و نداشتن تجمالات دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ ظاهری خاص به این لپ‌تاپ بخشیده است.

مانند Acer Predator Triton 300 SE هر دو پردازنده اینتل و AMD بر روی سری لپ‌تاپ hp ویکتوس ۱۶ موجود است، همچنین با نام پرطرفدارتر ویکتوس بوسیله HP شناخته می‌شود.

مدل‌های مختلف لپ‌تاپ گیمر جدید در وبسایت hp و سایر خرده‌ فروش‌ها یافت می‌شود، که ارزان‌ترین آنها دارای پردازنده AMD Ryzen 5، گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 و یک صفحه نمایش ۲۵۰ نیت است.

این لپ‌تاپ نیز با قیمت ۷۸۸ دلار یعنی چیزی حدود ۲۳ میلیون و یا ۲۴ میلیون در بازارهای کشور یافت می‌شود. به‌طور لپ‌تاپ‌های اچ‌پی به دلیل قیمت پایین و عملکرد بالا، به‌سرعت به فروش می‌رسند و نایاب می‌شوند.

مدل‌های مختلف لپ تاپ‌های HP

HP به‌عنوان یکی از برترین برندهای لپ تاپ، برای هر کارکردی یک لپ‌ تاپ دارد، از لپ‌تاپ‌های تجاری ممتاز گرفته تا مقرون‌به‌صرفه. گزینه‌های مختلف ممکن است تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام لپ‌ تاپ مناسب است را دشوار کند. در ادامه گزارش به معرفی انواع لپ‌تاپ HP از منظر کارایی پرداخته است.

Spectre: این مدل از لپ‌تاپ‌های اچ‌ پی دارای طراحی‌های سبک، قابل حمل بودن و نمایشگرهای زیبا هستند.

Envy: اگر طراحی جذاب، نمایشگرهای پرجنب و جوش و صدای عالی تمرکز اهمیت دارد، سری لپ‌تاپ‌های Envy HP دارای سبکی منحصر به فردی هستند.

Elite Dragonfly: لپ‌ تاپ تجاری جدید اچ پی، سری Elite Dragonfly دارای طراحی خیره کننده و ممتاز است که هم بادوام و هم سبک است. البته این لپ‌تاپ دارای قیمت بسیار بالایی است.

EliteBook: لپ‌تاپ‌های تجاری HP هستند که با پشتیبانی از فناوری اطلاعات، عملکرد قوی و طراحی‌های برتر ارائه شده‌اند. برای مثال EliteBook Folio نازک و سبک است.

ProBook: این نوع لپ‌تاپ‌ها برای کارهای روزانه طراحی شدند و دارای عملکرد و طراحی قابل توجهی نیستند. اما با توجه به قیمت مقرون به‌صرفه این دستگاه، می‌تواند بسیاری از نیازهای روزانه کاربران را برطرف کند.

ZBook: مدل Zbook برای کسانی که با لپ‌ تاپ فعالیت حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌دهند طراحی شده‌ است. نکته قابل توجه این لپ‌تاپ داشتن ویژگی امنیت قوی برای حفاظت از اطلاعات است.

نوت بوک: لپ‌تاپ‌های نوت‌بوک HP عمومیت فراوانی دارند. چرا که این لپ‌تاپ‌ها دارای طراحی ساده هستند و فعالیت‌های روزانه را به خوبی انجام می‌دهند.

Pavilion: لپ تاپ‌های میان‌رده هستند که در همه شکل‌ها و اندازه‌ها عرضه می‌شوند.

Omen: جزو لپ تاپ‌های گیمینگ برند HP است، لپ‌تاپ‌های Omen قدرت گرافیکی بسیار بیشتری دارند و تجربه بازی مناسبی را با قیمت‌های (نسبتاً مناسب) ارائه می‌کنند.

با وجود روی کار آمدن برندهای نسبتا جدید بازار لپ‌تاپ مانند مایکروسافت سرفیس و هوآوی، اما انواع لپ‌تاپ HP در بازار ایران فروش بالایی دارند و توانستند رضایت خریداران را جلب کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.