کد مطلب: ۳۱۸۲۲۷

تامین امنیت خانه با دوربین هوشمند

تامین امنیت خانه با دوربین هوشمند

از آنجا که امروزه بیشتر اعضای خانواده در طول روز بیرون از خانه حضور دارند، تامین امنیت محل زندگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هر روز خبرهای تازه‌ای در این زمینه از دنیای فناوری می‌شنویم. یکی از این دوربین‌های نظارتی قدرتمند، Hive است.

کمپانی Hiveدر ژانویه سال جاری با همکاری کمپانی Yves Béhar، اقدام به طراحی و ساخت یک دوربین هوشمند برای حفاظت از امینت فضای داخلی کرد. این همکاری اکنون به فضای بیرون از خانه نیز کشیده شده است و یک دوربین مربع شکل شیک طراحی شده که می‌تواند تامین امنیت را از فضای بیرونی خانه آغاز کند. این دوربین جدید بیرونی که Hive View نام دارد قدری بزرگ تر از نمونه‌های داخلی و سنگین‌تر است. این دوربین 210گرم وزن دارد و می‌تواند زاویه لنز خود را تا 130 درجه افزایش دهد و ویدئوهایی از محیط اطراف خانه را با کیفیت فول اچ دی ضبط کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، این دوربین همچنین به خاصیت دید در شب مجهز است و قابلیت زوم کردن بر روی سوژه مورد نظر تا 8 برابر را دارد. پردازشگرهای قوی این دوربین‌ها نیز به عملکرد آن کمک بسیاری می‌کند. همچنین این دوربین به تراشه های تحلیلگر ویدئو مجهز شده و با کمک بلوتوث 4.1 و همچنین وای فای می تواند ویدئوها را بسرعت برای صاحبخانه ارسال کند.

گفتنی است که این دوربین همیشه روشن نیست ولی به طور 24ساعته و تنها به محض احساس یک حرکت، می‌تواند فیلم را گرفته و ارسال کند. این دوربین ضد آب اکنون با بهای200دلار در سایت کیک استارتر پیش فروش می شود و قرار است در دسامبر سال 2019راهی بازار شود.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.