کد مطلب: ۵۶۲۱۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل تکنیکال یک رمزارز / وقت خرید ریپل است؟

تحلیل تکنیکال یک رمزارز / وقت خرید ریپل است؟

اگر ریپل حمایت ۵۸ سنت را از دست بدهد امکان ریزش این ارز تا محدوده ۵۰ سنت زیاد است و طبق اندیکاتورها ریپل فعلا توان صعود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ریپل با تقاضا همراه شد و احتمال می‌رفت تا محدوده یک دلار صعود کند اما تقاضا نتوانست فشار فروش را مهار کند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال ریپل در محدوده ۶۲ سنت معامله می‌شود.

بر اساس اندیکاتور میانگین متحرک ساده، ریپل همچنان روندی نزولی دارد و با وجود چندین تلاش برای شکست کانال نزولی هنوز روندی نزولی ادامه دارد. این ارز حتی یک بار یک مثلث متقارن تشکیل داد و اما این مثلث رو از دست داد.

چند وقتی است که ریپل در یک کانال کم نوسان قرار دارد و ضرر و زیان این ارز زیاد نیست. اگر ریپل نتواند محدوده قیمت ۵۸ سنت را حفظ کند احتمال ریزش تا ۵۰ سنت وجود دارد.

بازار رمزارزها روندی نزولی دارد و شاخص مقاومت نسبی ریپل هم در یک منطقه خنثی مانده است و از زمانی که بازار در سراشیبی نزول قرار گرفته است حجم فروش از حجم تقاضا بیشتر است.

به نظر می‌رسد ارز دیجیتال ریپل هنوز آماده بهبود و شروع روند صعودی نیست و حتی ممکن است قیمت این ارز کاهش پیدا کند. به نظر می‌رسد به محض اینکه تقاضا در بازار زیاد شود ریپل می‌تواند تا ۸۰ سنت هم رشد کند اما یک مقاومت مهم در این ناحیه وجود دارد.

شاخص‌های ریپل حاکی از آن است که قیمت این ارز هنوز هم می‌تواند کاهش پیدا کند و معامله‌گران می‌توانند صبر کنند و بعد از اصلاح قیمتی سرمایه‌گذاری کنند. به نظر می‌رسد محدوده ۴۵ سنت محدوده خوبی برای ورود است و ۸۰ هم می‌تواند هدف میان‌مدت معامله‌گران باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.