خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۳۸۳۴

تحلیل تکنیکال یک رمزارز:

روند اصلاحی بایننس‌کوین تا کی ادامه دارد؟

روند اصلاحی بایننس‌کوین تا کی ادامه دارد؟

در چهار روز گذشته، بایننس‌کوین چند بار محدوده حمایتی ۲۷۵ و ۲۸۵ دلاری خود را تست کرد. آیا روند اصلاحی BNB به پایان رسیده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چهار روز گذشته، بایننس‌کوین چند بار محدوده حمایتی ۲۷۵ و ۲۸۵ دلاری خود را تست کرد. دیگر دارایی‌های بزرگ بازار رمزارز هم هر روز روند صعودی بالاتری را نشان می‌دهند، سطوح اصلاحی BNB نیز مشابه آنها بوده است.

در حالی که بایننس‌کوین ممکن است در کف خود تثبیت شود اما این احتمال هم وجود دارد که یک کف جدید به ثبت برساند. در حال حاضر این رمزارز با ارزش بازار ۴۳ میلیارد دلاری پنجمین ارز مهم بازار به حساب می‌آید. در حال حاضر این رمزارز به زیر سطح ۲۶۰ دلاری هم رسیده است.

با توجه به نمودار چهار ساعته، BNB در چهار روز گذشته چهار بار در محدوده ۲۷۵ تا ۲۸۵ دلاری نوسان کرده و در بازه ۱۶ روزه نیز دو بار به این محدوده رسیده است. این موضوع دو احتمال را پررنگ می‌کند: یک حمایت قدرتمند و آغاز روند صعودی یا حمایتی ضعیف و حفظ قیمت در همین محدوده.

BNB wer

یک اندیکاتور صعودی که از به کف رسیدن قیمت BNB خبر می‌دهد، شاخص قدرت نسبی (RSI) است. به نظر می‌رسد با توجه به فشار خرید، در روزهای آینده این رمزارز انگیزه بیشتری برای آغاز روند صعودی خود داشته باشد. این در حالی است که اندیکاتورهای بازار هم روندی خنثی را برای BNB پیش‌بینی می‌کنند.

در مجموع به نظر می‌رسد ثبت جایگاه‌های بلند و کوتاه قطعی در حال حاضر بسیار ریسکی باشد و فعلا بایننس‌کوین در محدوده ۲۸۵ تا ۳۵۰ دلاری نوسان کند. با این حال در صورت تثبیت این رمزارز بالای سطح ۳۵۰ دلاری عبور از مرز ۴۰۰ دلاری بسیار محتمل است.

منبع: ambcrypto

این تحلیل‌ها صرفا جهت آشنایی مخاطبان تجارت‌نیوز با ارزهای دیجیتال است و به معنای توصیه برای خرید یا فروش آن‌ها نیست.

مهمترین اخبار و اطلاعات بازار رمزارزها را از صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.