کد مطلب: ۵۳۸۱۶۴

تحلیل تکنیکال بیت‌کوین؛

عبور «بیت‌کوین» از مرز ۶۰ هزار دلار چقدر محتمل است؟

عبور «بیت‌کوین» از مرز ۶۰ هزار دلار چقدر محتمل است؟

در جریان معاملات امروز بازار جهانی رمزارزها، بیت‌کوین رشد جدیدی را بالای محدوده مقاومتی ۵۶ هزار و ۵۰۰ دلاری آغاز کرده است. حالا بیت‌کوین به دنبال شکستن مقاومت ۶۰ هزار دلاری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار جهانی رمزارزها، بیت‌کوین رشد جدیدی را بالای محدوده مقاومتی ۵۶ هزار و ۵۰۰ دلاری آغاز کرده است. حالا بیت‌کوین به دنبال شکستن مقاومت ۶۰ هزار دلاری است.

هفته گذشته، بیت‌کوین در محدوده کلیدی ۵۵ هزار دلاری بازگشت قیمت داشت و با کف‌سازی خوب در این منطقه روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است. با عبور بیت‌کوین از محدوده مقاومتی ۵۶ هزار و ۵۰۰ واحدی حالا این رمزارز بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه خود معامله‌ می‌شود. با این وجود با توجه به رشد شارپی شب گذشته اتریوم و عبور آن مرز ۳۸۰۰ دلاری، روند صعودی بیت‌کوین محدود شده است.

در حال حاضر بیت‌کوین سطح مقاومتی ۵۸ هزار دلاری را پشت سر گذاشته و به دنبال فتح سطح ۵۹ هزار واحدی است. این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته بالاترین قیمتی که بیت‌کوین لمس کرده ۵۹ هزار و ۴۶۴ دلار بوده که پایین‌تر از آخرین سقفی (۵۹ هزار و ۵۶۶ دلار) است که بیت‌کوین قبل از اصلاح زده بود.
از سوی دیگر، بیت‌کوین در حال تشکیل یک حمایت قوی در محدوده ۵۸هزار دلاری است، از دیدگاه فیبوناتچی اصلاحی هم، احتمالا بیت‌کوین بین کف ۵۶ هزارو ۸۵۹ دلاری و سقف ۵۹ هزار و ۵۶۶ واحدی نوسان کند.

Bitcoin6

مقاومت اولیه بیت‌کوین هم سطح ۵۹ هزار و ۵۰۰ دلاری است. مانع اصلی در نزدیکی سطح ۶۰ هزار دلاری است. در دوره زمانی ۴ ساعته هم یک مثلث انقباضی مهم مقاومتی نزدیک ۶۰ هزار دلار وجود دارد. در صورت بسته‌شدن یک کندل ۴ ساعته قوی در بالای سطح ۵۹ هزار و ۵۰۰ و ۶۰ هزار دلار، این سطح مقاومتی نیز می‌تواند شکسته شود و راه را برای صعودی قدرتمند در روزهای آینده باز کند.

این خبر ترجمه‌ای از تحلیلهای خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید یا فروش آنها نمی‌کند.

منبع: newsbtc

آخرین اخبار حوزه رمزارز را از صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه اونی ک بورس خراب کرد

  • ناشناس

    بله