کد مطلب: ۵۶۱۰۱۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل تکنیکال ۳ ارز دیجیتال / مقاومت ارزهای دیجیتال شکسته می‌شود؟

تحلیل تکنیکال ۳ ارز دیجیتال / مقاومت ارزهای دیجیتال شکسته می‌شود؟

خریداران کاردانو طی چند روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است اما ریپل حرکتی  راکد دارد و برای گذشتن از سطح مقاومتی خود تلاش می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد اصلاح گسترده بازار رمزارزها، بسیاری از آلت‌کوین‌ها پشت سطح مقاومت خود قرار دارند.

خریداران کاردانو طی چند روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است اما ریپل حرکتی راکد دارد و برای گذشتن از سطح مقاومتی خود تلاش می‌کند. ارز دیجیتال ماتیک هم طی معاملات یک هفته گذشته روند خاصی نداشت و برای شروع روند صعودی تلاش می‌کند.

کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو طی هفته گذشته ۸٫۸ درصد افزایش یافته اما با یک سطح مقاومت جدی در محدوده ۱/۴۵ تا ۱/۴۸ دلار برخورد کرده است. اگر قیمت کاردانو حمایت خود را از دست بدهد می‌تواند تا محدوده ۱/۱۹ دلار ریزش داشته باشد.

در حال حاضر اندیکاتور پارابولیک‌سار هم به روند نزولی قیمت اشاره دارد زیرا شمع‌ها از زیر کندل به بالای کندل‌ها منتقل شدند. علاوه بر این حجم خروج پول از جریان ورودی بیشتر شده است.

ADA 2 3

ریپل

ریپل هم مانند بسیاری از آلت‌کوین‌ها در یک هفته اخیر روندی متعادل داشت. ریپل رو به بهبود است اما گذر از محدوده مقاومت ۷۳ سنت اهمیت زیادی برای این ارز دارد. در حال حاضر تقاضا از عرضه بیشتر است اما باندهای بولینگر موازی و باریک هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که افزایش قیمت ریپل شدت دارد.

ADA 2 4

ماتیک (پالی‌گان)

ارز دیجیتال ماتیک در یک هفته گذشته حدود دو درصد رشد کرده اما باید گفت این ارز دیجیتال در طی سه هفته گذشته هیچ تغییر قیمت محسوسی نداشته است.

اگر ارز دیجیتال ماتیک روندی نزولی پیدا کند احتمالا تا محدوده و ۱/۰۳ دلار ریزش خواهد کرد. اما پارابولیک‌سار مثبت بودن این ارز را نشان می‌دهد و هنوز شمع‌ها زیر کندل‌ها قرار دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شمع ها زیر کندل ها خخخ