خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۵۹۹۹

تحلیل تکنیکال بیت‌کوین، اتریوم و چین‌لینک

تحلیل تکنیکال بیت‌کوین، اتریوم و چین‌لینک

یک تحلیل‌گر و معامله‌گر مطرح بازار رمزارز، سطوح حمایتی بیت‌کوین، اتریوم و چین‌لینک را در صورت وقوع یک اصلاح بزرگ در بازار رمزارزها، مشخص کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک تحلیل‌گر و معامله‌گر مطرح بازار رمزارز، سطوح حمایتی بیت‌کوین، اتریوم و چین‌لینک را در صورت وقوع یک اصلاح بزرگ در بازار رمزارزها، مشخص کرد.

این معامله‌گر که در میان فعالان بازار با لقب «روانی آلت‌کوین» شناخته می‌شود، به دنبال‌کنندگان خود در یوتیوب گفت که در دو منطقه قیمتی اصلی، بیت‌کوین می‌تواند دچار جهش قیمتی شود.

این تحلیلگر اعلام کرد: « در حال حاضر، کف هفتگی قبلی ۴۴ هزار دلاری می‌تواند یک سطح حمایتی در کوتاه‌مدت باشد. از سوی دیگر در صورت ریزش بیت‌کوین به سطح ۴۱ هزار واحدی، بازگشت از این سطح می‌تواند موجب جهش قیمتی بسیار قدرتمندی شود.»

این تحلیلگر در مورد اتریوم هم یک سناریوی خوشبینانه را ترسیم کرد. او معتقد است که این پلتفرم قرارداد هوشمند بعد از یک اصلاح سریع می‌تواند به روند صعودی خودش ادامه دهد.

این معامله‌گر اعلام کرد: « اتریوم در حال رقم‌زدن اتفاقات عجیبی است. سطح حمایتی ۲۶۰۰ دلاری بسیار قدرتمند است. بار قبل که اتریوم به این سطح اصلاح کرد، فرصت خریدی به معامله‌گران نداد و تا کانال ۳۲۰۰ دلاری هم بالا رفت. او همچنین به معامله‌گران توصیه کرد در صورت بازگشت اتر به سطوح ۲۶۰۰ دلاری حتما این ارز دیجیتال را خریداری کنند.

رمزارز دیگری که این فعال ارزهای دیجیتال در مورد آن تحلیلی ارائه داد، چین‌لینک (LINK) بود. بر اساس اظهارات این استراتژیست، او به دقت در حال رصد معاملات چین‌لینک است تا فرصت خریدی پیدا کند.
او می‌گوید: « من فکر می‌کنم محدوده ۱۸ دلاری یک سطح عالی برای خرید LINK است.»

در حال حاضر لینک در محدوده قیمتی ۲۵ دلاری در حال معامله است.

این خبر صرفا ترجمه تحلیل‌های خارجی است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای به خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کند.

مهترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.