کد مطلب: ۵۵۵۳۷۶

تحلیل ارز دیجیتال شیبا / افت ۸۰ درصدی شیبا از سقف تاریخی

تحلیل ارز دیجیتال شیبا / افت ۸۰ درصدی شیبا از سقف تاریخی

ارز دیجیتال شیبا که طی چند روز بازدهی فوق‌العاده‌ای به دارندگانش داده بود حالا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارز دیجیتال شیبا که یکباره و بعد از خبر اضافه شدنش به صرافی بایننس به یکباره رشدی شارپی را تجربه کرد حالا در محدوده ۰٫۰۰۰۷۴۱ سنتی معامله می‌شود و ارزش بازار آن به بیش از ۳٫۵ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که این ارز حتی به محدوده ۰٫۰۰۳۶ سنتی هم رسیده بود و حالا از سقف تاریخی خود ۸۰ درصد پایین‌تر معامله می‌شود.

در دو روز گذشته شیبا بیش از ۲۰ درصد ریزش داشته است و حالا در محدوده ۰٫۰۰۰۷۴ سنتی در حال معامله است. با این حال شیبا همچنان به تثبیت خود زیر سطح مقاومتی ۰٫۰۰۱۰۱۱ سنتی نوسان می‌کند.

در حالی که میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه این ارز همچنان صعودی است اما میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه با شاخص قیمت همخوانی دارد. شاخص فشردگی مومنتوم هم نشان از فشار صعودی در حال حاضر دارد. از سوی دیگر شاخص قدرت نسبی (RSI) هم دقیقا با خط خنثی در ۵۰ واحد منطبق است.

SHIB USD price analysis

اگر چه شاخص‌های مختلف تحلیل تکنیکال هنوز جهت‌گیری خاصی را نشان نمی‌دهد، انتظار می‌رود شیبا به سمت جلو نوسان داشته باشد.

این خبر صرفا ترجمه اخبار خارجی بوده و به منظور افزایش آگاهی مخاطبان منتشر شده است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای به خرید یا فروش آن نمی‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.