کد مطلب: ۵۴۴۶۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل تکنیکال ۳ ارز دیجیتال / استلار تا کجا رشد می‌کند؟

تحلیل تکنیکال ۳ ارز دیجیتال / استلار تا کجا رشد می‌کند؟

ارزهای دیجیتال پولکادات، استلار و یونی‌سوپ بعد از ریزش بازار روندی نزولی پیدا کردند و به نظر می‌رسد اگر مقاومت‌ها را پشت سر بگذارند شروع به رشد می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ممکن است پولکادات تا ۳۰ دلار رشد کند که این یعنی رشد ۱۰۰ درصدی فقط در دو روز، در همین حال استلار و یونی‌سوپ هر کدام حدود ۴۰ درصد افزایش یافتند.

پولکادات

پولکادات پس از ریزش بازار به محدوده حمایتی خود واکنش نشان داد و به سمت بالا حرکت کرد. این ارز یک مقاومت در محدوده ۲۴/۶ دلار دارد. اگر بیت‌کوین محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد پولکادات می‌تواند اعداد بالاتری از ۳۰ دلار هم ببیند.

نمودار RSI هنوز نتوانسته به منطقه اشباع خرید ورود کند و احتمالا این ورود در روزهای آینده انجام می‌شود.

ADA 2 7

استلار

استلار طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴۱ درصد رشد داشت. اولین مقاومت پیش‌روی این ارز محدوده ۰/۴۴ دلار بود که این محدوده را پشت سر گذاشت و می‌تواند تا محدوده ۰/۵۳ سنت رشد کند. اولین حمایت معتبر این ارز هم محدوده ۳۸ سنت است.

به نظر می‌رسد ورود سرمایه در این ارز زیاد است و توانایی رشد دارد.

hvnhk lrhlj 3

یونی‌سوپ

حالا که این ارز محدوده مقاومت ۲۲/۲۳ دلاری را پشت سر گذاشته است می‌تواند تا محدوده ۲۷ دلار رشد کند اما اگر این محدوده را از دست بدهد می‌تواند تا محدوده ۲۰ دلار نزول کند.

1

این خبر ترجمه‌ای از اخبار خارجی برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار رمزارزها است و تجارت‌نیوز توصیه در خرید و فروش رمزارزها ندارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.