کد مطلب: ۵۷۸۰۷۳

پیش‌بینی کوتاه مدت XRP / آیا ریپل ۱٫۵ دلاری می‌شود؟

پیش‌بینی کوتاه مدت XRP / آیا ریپل ۱٫۵ دلاری می‌شود؟

ارز دیجیتال ریپل در معاملات امروز بالاخره توانست سقف ماه آگوست خود را بشکند و به سطح ۱٫۴۰ دلاری برسد. آیا این ارز قادر است در آینده نزدیک ۱٫۵ دلاری شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارز دیجیتال ریپل در معاملات امروز بالاخره توانست سقف ماه آگوست خود را بشکند و به سطح ۱٫۴۰ دلاری برسد. هر چند حالا این رمزارز در محدوده ۱٫۳۷ دلاری معامله می‌شود. اواسط ماه آگوست بود که ریپل به سطح ۱٫۳۶ دلاری ( بسط ۱٫۶۱۸ فیبوناتچی) رسیده بود و روند نزولی خود را آغاز کرد.

این مثلث در آغاز سپتامبر در نهایت شکسته و ریپل وارد کانال صعودی شد. در حال حاضر ریپل یک حمایت قدرتمند در سطح ۱٫۲۵ دلاری (سقف فوریه ۲۰۱۸) دارد که هفته گذشته تا این سطح پایین آمد و مجددا وارد فاز صعودی شد. پس از اینکه این ارز دیجیتال دیروز کانال ۱٫۳۰ دلاری را شکست، امروز بالاتر از سقف آگوست معامله شد.

پیش‎بینی قیمت کوتاه مدت XRP

در معاملات روزهای آتی، اولین مقاومت پیش‌روی ریپل سطح ۱٫۴۰ دلاری است. بعد از آن سطح ۱٫۵( فیبوناچی ۰٫۷۸۶) ، )۱٫۵۴ (بسط فیبوناتچی ۱٫۴۱۴) و ۱٫۶۲ (فیبو نزولی ۰٫۸۸۶) قرار دارد و اگر موفق به شکستن این سطوح شود می‌تواند تا ۱٫۷۲ دلار هم بالا رود.

1 1

از سوی دیگر سطوح حمایتی ریپل هم به ترتیب ۱٫۳۶، ۱٫۲۵ ، ۱٫۲، ۱٫۱ و یک دلار خواهد بود. شاخص مقاومت نسبی هم بار دیگر رشد داشته که نشان از افزایش ممنتوم صعودی است.

در جریان معاملات امروز، ریپل بیش از ۶ درصد رشد داشته تا بازدهی هفتگی خود را به ۲۰ درصد برساند.

این تحلیل صرفا ترجمه‌ای از تحلیلهای خارجی است و تجارت‌نیوز هیچ توصیه‌‌ای مبنی بر خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کند.

مهمترین اخبار مربوط به بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.