کد مطلب: ۳۱۸۲۰۵

تعداد مشترکان پولی «اسپاتیفای» از مرز ۸۰ میلیون نفر گذشت

تعداد مشترکان پولی «اسپاتیفای» از مرز ۸۰ میلیون نفر گذشت

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای در یک سال گذشته از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و مشترکانش برخوردار شده است.

اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای ( Spotify ) که هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ها از نوع خود به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی ( paying subscribers ) شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،حالا جدیدترین آمار و ارقامی که موسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا از تعداد کاربران این سرویس منتشر و ارائه کرده است، نشان می‌دهد که تعداد مشترکان پولی اپلیکیشن اسپاتیفای در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی به ۸۳ میلیون کاربر رسیده است این درحالیست که تعداد مشترکان پولی در مدت مشابه سال گذشته ۵۷ میلیون نفر بوده است.

57772342

57772343

نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم‌عامل اندروید، iOS ، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند .

هم‌اکنون اسپاتیفای با جذب ۸۳ میلیون مشترک و ۹۹ میلیون کاربر رایگان و همچنین میزبانی از ۱۷۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۷۵ میلیون مشترک پولی را توانست از رقیب دیرینه خود، اپل، پیشی بگیرد چراکه طبق آخرین آمار، تعداد کاربران رایگان اپل موزیک ۴۰ میلیون است، این در حالیست که اسپاتیفای ۹۹ میلیون کاربر دارد که به طور رایگان از آن استفاده می‌کنند .

بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار می‌روند. ایالات متحده به تنهایی حدود ۴۰ درصد از درآمد سرویس‌های موسیقی در جهان را به خود اختصاص داده است .

اپلیکیشن اسپاتیفای در سال ۲۰۰۶ میلادی در سوئد تاسیس و راه‌اندازی شد و از آن سال تاکنون نیز توانسته است توجه و علاقه میلیون‌ها کاربر موبایل را به خود جلب کند و موجب رضایت و تجربه لذت بخش آنها در گوش سپردن به موسیقی‌های موردنظرشان شود.

از بزرگترین رقبای اسپاتیفای، می‌توان به اپل موزیک و پاندورا اشاره کرد که آنها نیز سهم قابل توجهی از بازارهای مرتبط با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده‌اند اما هنوز به جایگاه اسپاتیفای دست پیدا نکرده‌اند.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.