کد مطلب: ۵۸۲۳۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال جدید در بازار ارز دیجیتال/ توئیتر از رمزارزها حمایت می‌کند

سیگنال جدید در بازار ارز دیجیتال/ توئیتر از رمزارزها حمایت می‌کند

توئیتر، غول رسانه‌های اجتماعی گزینه ارزهای دیجیتال را در قیمت هشتگ‌ها و مطالب قابل توجه خود اضافه می‌کند و قرار است کاربران در آینده توانایی پرداخت ارز دیجیتال در این پلتفرم را داشته باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، توئیتر، غول رسانه‌های اجتماعی گزینه ارزهای دیجیتال را در قیمت هشتگ‌ها و مطالب قابل توجه خود اضافه می‌کند و قرار است کاربران در آینده توانایی پرداخت ارز دیجیتال در این پلتفرم را داشته باشند.

استر کرافورد، مدیر محصول کارکنان توئیتر در وبلاک خود گفت: پرداخت با ارزهای دیجیتال برای همه کاربران در سراسر دنیا فعال خواهد شد و ما قصد داریم یک هفته دیگر اپدیت جدید برای اندروید را فعال کنیم. این بروزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های پرداخت را بسته به منطقه خود فعال برای دریافت وجه اکانت خود را آماده کنند.

کرافورد در ادامه گفت: ما می‌خواهیم همه در توئیتر به این ویژگی دسترسی داشته باشند. ارزهای دیجیتال افراد بیشتری را به مشارکت در اقتصاد تشویق می‌کند و به مردم کمک می‌کند هزینه تراکنش کمتری پرداخت کنند.

جک دروسی، مدیرعامل توئیتر قبلا هم گفته بود در حال توسعه برنامه‌ای است که کابران بتوانند برای تولیدکنندگان محتوا پاداش در نظر بگیرند.

اما به نظر می‌رسد این قابلیت توئیتر در ایران در دسترس نیست زیرا این پلتفرم باید با یک شرکت پرداختی معتبر برای این کار قرارداد ببندد و شرکت‌های پرداختی بزرگ به دلیل تحریم‌ها FATF با ایران همکاری نمی‌‌کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.