کد مطلب: ۶۳۳۷۸۳

سامسونگ فروش کلیه محصولات خود را در روسیه متوقف کرد

سامسونگ فروش کلیه محصولات خود را در روسیه متوقف کرد

شرکت سامسونگ صادرات محصولات خود از تراشه گرفته تا گوشی و وسایل برقی به روسیه را متوقف کرد. سامسونگ نیز در این اقدام به اپل و مایکروسافت پیوست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت سامسونگ صادرات محصولات خود به روسیه را متوقف کرد. سامسونگ نیز در این اقدام به اپل و مایکروسافت پیوست. این شرکت صادرات محصولات خود از تراشه گرفته تا گوشی هوشمند و وسایل برقی خانگی را متوقف کرد.

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که امنیت کارکنان و خانواده‌هایشان برای این شرکت در اولویت اول قرار دارد. این شرکت ۶ میلیون دلار کمک انسان دوستانه برای اوکراین که یک میلیون دلار آن وسایل برقی است، در نظر گرفته است.

پس از اینکه اوکراین اعلام کرد که روز جمعه روسیه به یکی از نیروگاه‌های هسته‌ای در جنوب شرقی این کشور حمله کرده است تنش‌ها بالا گرفت. اتحادیه اروپا، آمریکا و بریتانیا نیز لیست طولانی از تحریم‌های مالی، اقتصادی و تکنولوژی برای منزوی کردن روسیه در نظر گرفتند.

به نقل از بلومبرگ ، مایکروسافت حمله روسیه به اوکراین را ناعادلانه، غیر قانونی و بی‌جهت خواند و آن را محکوم کرد. این شرکت فروش محصولات و خدمات خود در این کشور را متوقف کرد.

اپل نیز فروش آیفون و خدمات پرداخت اپل و دیگر محصولات محبوب در روسیه را معلق کرد و اپلیکیشن‌های آرتی نیوز و اسپوتنیک نیوز را نیز از اپل استور حذف کرد. اصلی‌ترین تامین‌کننده کامپیوتر در روسیه یعنی شرکت اچ پی نیز صادرات خود به این کشور را قطع کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.