کد مطلب: ۵۴۰۹۶۹

خروج ۱۵۰ میلیارد دلار از بازار رمزارز / بیت‌کوین آماده صعود به کانال ۶۰ هزار دلاری است؟

خروج ۱۵۰ میلیارد دلار از بازار رمزارز / بیت‌کوین آماده صعود به کانال ۶۰ هزار دلاری است؟

در حالی که در چند روز گذشته ۱۵۰ میلیارد دلار نقدینگی از بازار رمزارزها خارج شده است، بیت‌کوین هم امروز برای لحظاتی به پایین‌ترین سطح ۱۱ هفته اخیر خود رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات اولیه امروز بازار رمزارز، قیمت بیت‌کوین با رسیدن به سطح ۴۶ هزار و ۷۰۰ دلاری به پایین‌ترین سطح خود در سه ماه اخیر رسید. هر چند معاملات بیت‌کوین در این سطح دوام چندانی نداشت و این رمزارز در حال حاضر در کانال ۴۸ هزار دلاری دادوستد می‌شود ولی آخرین باری که بیت‌کوین در کانال ۴۶ هزار دلاری معامله شده بود اواخر فوریه بود که بعد از آن طی دو هفته توانسته بود سقف ۶۰ هزار دلاری را بزند.

اما این بار به نظر می‌رسد شرایط کمی متفاوت است و جو نزولی در حال برگشت به بازار رمزارزهاست. از زمانی که در ۱۴ آوریل بیت‌کوین سقف تاریخ ۶۵ هزار دلاری را به ثبت رساند، این رمزارز روندی نزولی در پیش گرفته است.

روند نزولی بیت‌کوین در حالی به ثبت رسیده که در یک روز گذشته حدود ۱۵۰ میلیارد دلار از بازار خارج شده است. در سه روز گذشته کل اندازه بازار رمز ارز از ۲٫۵ هزار میلیارد به ۲٫۳ هزار میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است با این وجود اگر چه همچنان روند بلندمدت صعودی پیش‌بینی می‌شود اما کارشناسان معتقدند اگر جو نزولی در بازار ادامه‌دار شود، خروج پول نیز شدت می‌گیرد.

با این حال در این هفته تمام رمزارزها روند اصلاحی نداشتند و برخی نیز بازدهی مثبتی را به ثبت رساندند. در این هفته کاردانو با بازدهی نزدیک ۵ درصدی به سطح ۲٫۲ دلاری رسید تا طی ۳۰ روز بیش از ۵۴ درصد بازدهی داشته باشد. ریپل هم ۱۳ درصد در یک روز بازدهی داشت تا به اندازه بازار خود را به ۷۳ میلیارد تومان برساند.

منبع: cryptopotato.com

این تحلیل‌ها صرفا جهت آشنایی مخاطبان تجارت‌نیوز با ارزهای دیجیتال است و به معنای توصیه برای خرید یا فروش آن‌ها نیست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بی پشتوانه هستند ارزهای دیجیتال. فقط دلالی میشه کرد باهاشون

  • ناشناس

    خطرناک ترین مدل سرمایه گذاری.