کد مطلب: ۵۹۹۹۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

انحصار در فروش بلیط بازی پرسپولیس/ وادار کردن هواداران به نصب اوانو!

انحصار در فروش بلیط بازی پرسپولیس/ وادار کردن هواداران به نصب اوانو!

در حالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود که هواداران پرسپولیس برای تهیه بلیط حتما باید اپلیکیشن اوانو را نصب کنند، در غیر این صورت خرید بلیط ممکن نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تماشاگران فوتبال، برای خرید بلیط بازی پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان تنها باید از طریق سامانه آنلاین خرید بلیط اوانو اقدام کنند. در غیر این صورت خرید بلیط ممکن نیست.

مدتی است که هواداران پرسپولیس و استقلال می‌توانند با نصب اوانو و انجام تراکنش‌های مالی از طریق این اپلیکیشن به تیم‌های مورد علاقه خود کمک مالی کنند.

با توجه به اینکه با این روش اوانو توانسته است تعداد زیادی کاربر را جذب کند، اکنون به نظر می‌رسد اوانو قصد دارد با انحصار در فروش بلیط بازی هواداران فوتبالی را مجبور به نصب اپلیکیشن کنند.

«اوانو کد نمیده»

کاربران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که در خرید بلیط از اپلیکیشن اوانو با مشکل مواجه شده‌اند: «این اوانو چرا کد نمیده اینه بلیط فروشیتون؟»

«خبر میرسه سایت‌ اوانو درست کار نمیکنه. واقعا تاسف داره نمیدونم مشاور کاری‌تون کیه ولی شما باید بهتر بدونید که اگر در شروع کار سایت با اشکال باشه دیگه هواداران و مشتری و از دست دادی.»

«کاش باشگاه بلیط فروشی رو دست میگرفت! نه اوانو»

«سایت اوانو کار نمیکنه چی رو شوعاف میکنید دقیقا؟»

یکی از هواداران که قصد خرید بلیط بازی پرسپولیس دارد به تجارت‌نیوز می‌گوید: «اوانو بر روی گوشی همراه من نصب نمی‌شود، چرا که کد تایید را برای من ارسال نمی‌کنند. همچنین با تلفن‌های همراه دیگری تلاش کردم که بلیط بخرم اما امکان‌پذیر نیست.»

براساس گزارش‌های به دست آمده به نظر می‌رسد این مشکل فروش بلیط در اوانو هم برای کاربران قبلی و هم برای کاربران جدید رخ می‌دهد.

این امکان وجود دارد که به دلیل هجوم زیاد کاربران برای خرید بلیط، ترافیک این اپلیکیشن پاسخگو حجم زیاد تراکنش‌ها نیست و کاربران برای خرید بلیط باید چند دقیقه یا چند ساعت صبر کرده و دوباره تلاش کنند.

جذب اجباری بیش از ۵۰۰۰ کاربر!

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرده است که حدود پنج هزار تماشاگر می‌توانند برای دیدن بازی پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی حاضر شوند، یعنی اوانو با فروش بلیط این بازی، بیش از پنج هزار کاربر جذب می‌کند چرا که افراد بسیاری وارد این اپلیکیشن می‌شوند اما فقط پنج هزار نفر می‌توانند بلیط بخرند.

همچنین هواداران استقلال و پرسپولیس درصد بیشتری از علاقه‌مندان فوتبال را در کشور تشکیل می‌دهند، اجبار هواداران به نصب اوانو برای فروش بلیط می‌تواند باعث جذب تعداد زیادی کاربر شود.

قیمت‌ بلیط بازی‌های پرسپولیس نسبت به دو سال قبل بسیار افزایش داشته است، قیمت هر بلیط ۱۰۰ هزار تومان، ۵۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جالبه که هیچ کاری نمیکنه اوانو کاربر می‌فرسته به سایت بلیط فروشی فدراسیون اگه کسی از این اپلیکیشن تونست بلیط بگیره

  • ناشناس

    چطوری باید بلیط بگیریم