کد مطلب: ۵۴۶۸۷۶

در گفتگو با یک کارشناس مطرح شد:

چرا بازار رمزارزها ریزش کرد؟ / رشد بیت‌کوین کی شروع می‌شود؟

چرا بازار رمزارزها ریزش کرد؟ / رشد بیت‌کوین کی شروع می‌شود؟

بعد از ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۳۰ هزار دلار و نوسان زیاد بازار رمزارزها حالا این بازار به تعادل رسیده است و بین ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار نوسان می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار رمزارزها حالا به تعادل رسیده و بسیاری از فعالان این بازار ترس از تمام شدن روند صعودی بازار دارند. اما سوال اساسی اینجاست که روند صعودی بازار تمام شده است؟

ابوالفضل قاسمی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بازار رمزارزها گفت: بسیاری از فعالان بازار عقیده دارند روند صعودی بازار به پایان رسیده است اما داده‌های بنیادین می‌گویند امکان دارد روند صعودی تمام نشده باشد.

این کارشناس در رابطه با دلیل ریزش بازار گفت: بعد از ممنوعیت معاملات رمزارزها دلیل اصلی ریزش بازار فروش نهنگ‌ها بود زیرا بسیاری از بزرگان بازار به دلیل ترس از افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا دارایی‌های پر ریسک خود را به فروش رساندند.

این کارشناس در رابطه با سیگنال مثبت برای بازار گفت: تصویب شدن etf ارزهای دیجیتال در آمریکا یک سیگنال خوب برای بازار رمزارزها است. هر ساله درخواست‌هایی مبنی بر تصویب شدن رمزارزها انجام می‌شود اما تا به حال تصویب نشده است.

این کارشناس در رابطه با شروع روند صعودی بازار گفت: در حال حاضر نمی‌توان گفت چقدر احتمال دارد روند صعودی شروع شود اما فعلا باید تا دو ماه دیگر صبر کرد و بهتر است بازار فعلا روندی رنج داشته باشد و بعد شروع به رشد کند.

این کارشناس در رابطه با پایان روند صعودی گفت: اگر روند صعودی تمام شده باشد احتمال اینکه ارزهای با تکنولوژی بالا رشد کنند و دامیننس بیت‌کوین و اتریوم کاهش یابد زیاد است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.