کد مطلب: ۵۳۵۹۸۵

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

رشد رمزارزها از سرگرفته می‌شود؟ / بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود؟

رشد رمزارزها از سرگرفته می‌شود؟ / بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود؟

بیت‌کوین پشت محدوده مقاومت خود نوسان می‌کند اما سقف‌شکنی اتریوم در بازار امروز سیگنال مثبتی برای بازار است. رشد رمزارزها از سر گرفته می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین بعد از سقف‌شکنی و رسیدن به محدود ۶۵ هزار دلار ریزش کرد و تا ۴۸ هزار دلار هم رسید اما حالا سیگنال‌های مثبتی در معاملات رمزارزها دیده می‌شود. احتمال شروع رشد دوباره چقدر است؟

ابوالفضل قاسمی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با سیگنال‌های شروع رشد بازار رمزارزها گفت: اصولا وقتی قرار است بازار روند صعودی قوی داشته باشد اول اتریوم شروع به حرکت می‌کند و بعد روند صعودی بیت‌کوین و سایر ارزهای بازار شروع می‌شود.

این کارشناس در ادامه گفت: از دید تکنیکال یک مقاومت در محدوده ۵۸ هزار دلار داریم که به نظرم این مقاومت تا چند روز آینده شکسته می‌شود و احتمال دارد بیت‌کوین تا حدود ۱۰۰ هزار دلار هم رشد داشته باشد. احتمال روند صعودی بیشتر از اصلاح است.

قاسمی در رابطه با هزینه تراکنش بیت‌کوین گفت: هزینه تراکنش بیت‌کوین به شدت پایین آمده است و این موضوع احتمالا باعث تقویت تقاضا می‌شود.

این کارشناس در رابطه با اینکه چرا بازار روندی نزولی گرفت گفت: محدوده ۶۰ تا ۶۵ هزار دلار محدوده سیو سود وال‌ها و نهنگ‌ها بود و زمانی که این سیو سود به پایان برسد رشد شروع می‌شود.

این کارشناس در رابطه با احتمال اصلاح بازار گفت: احتمال روند صعودی بیشتر از روند نزولی است و بازار در محدوده قیمتی ۴۵ تا ۶۰ هزار دلاری بیت‌کوین اصلاح زمانی کرده است و از طرفی تورم انتظاری بالا در آمریکا و سیاست‌های پولپاشی دولت آمریکا در دوره کرونا احتمال رشد کریپتوکارنسی‌ها را افزایش داده است.

این کارشناس در پایان گفت: محدوده حمایت مهم بیت‌کوین ۴۲ تا ۴۷ هزار دلار است و به نظرم هر ریزشی زیر محدوده ۴۷ هزار دلار فرصت طلایی خرید است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیر .سقوط بزرگ رمز ارزها در پیش هست .

    • ناشناس

      سلام لطفا با استناد به مستندات متقن دلایل خود را در این ریزش که اعتقاد به آن دارید توضیح دهید.
      با تشکر

    • ناشناس

      هر ۵۰۰ تا ۵۵۰ روز رمز ارزها و سردسته اونها یک سایکا صعودی و سقوطی داشته اند .اگر چارتهای سالهای قبل را مطالعه کنید خواهید دید که به سایکل سقوط نزدیکیم

    • ابوالفضل

      بدون. کارشناسی. نظر. نده.. لااقل. صغری. کبری. بچین و. بل ذکر. ارزیابی. گذشته و آینده بگو. چی. میشه… حسن. قلی خانی. و. کیلویی. هیچی. نگین. چون. امروز تمام جوانها و مردمی. که ارز دیجیتال کار می. کنند با سواد هستند نمودار میشناسند و تحلیل میفهمن..

  • ناشناس

    شماهابهتره نظر ندین باهمین حرفهاتون مردم وتوبورس
    بیچاره کردین