کد مطلب: ۵۳۵۰۵۱

در گفتگو با یک کارشناس مطرح شد:

محدوده مقاومت بیت‌کوین شکسته می‌شود؟

محدوده مقاومت بیت‌کوین شکسته می‌شود؟

شرایط بازار متعادل شده و بسیاری از رمزارزها به سقف قبلی خود بازگشتند اما بیت‌کوین هنوز زیر محدوده مقاومتی خود معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ریسک بازار کریپتوکارنسی هنوز زیاد است و کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین نتواند محدوده مقاومتی خود را پشت سربگذارد ریزش این ارز تا محدوده ۴۲ هزار دلار محتمل است. اما محدوده مقاومت بیت‌کوین شکسته می‌شود؟

مریم محبی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بازار کریپتوکارنسی گفت: بعد از اصلاح تا ۴۸ هزار دلار محتمل است بیت‌کوین باز هم اصلاح داشته باشد چون این ارز هنوز نتوانسته محدوده مقاومت ۵۷ هزار دلار را پشت سر بگذارد و تا زمانی که از این محدوده عبور نکند سایه اصلاح روی سر بازار خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با روند بیت‌کوین گفت: روند بیت‌کوین در بلندمدت صعودی است اما به نظر می‌رسد در کوتاه مدت احتمال اصلاح وجود دارد. محدوده ۴۲ و ۳۷ هزار دلار محدوده‌های حمایتی بیت‌کوین هستند.

حسین شیبانی، کارشناس و تحلیگر بازارهای مالی نیز در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: محدوده ۴۲ هزار واحد محدوده حمایتی معتبری است و بعید می‌دانم این محدوده شکسته شود. از طرفی تقاضا در این محدوده به دلیل جذاب شدن قیمت‌ها زیاد می‌شود.

اما پیش‌بینی‌های بلندمدت از بیت‌کوین مثبت است و کارشناسان عقیده دارند این ارز در بلندمدت تا ۱۰۰ هزار دلار هم رشد می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.