کد مطلب: ۵۵۱۴۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

در دوران سقوط بازار چه رمزارزهایی می‌توان خرید؟

در دوران سقوط بازار  چه رمزارزهایی می‌توان خرید؟

همیشه سقوط‌های سنگین در بازار کریپتوکارنسی پایان فعالیت برخی توکن‌ها یا ارزهایی بوده که پروژه‌های ضعیفی داشتند. اما برخی از ارزها قرار نیست از بین بروند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سقوط سنگین بازار هیجان را افزایش داده و این شرایط می‌تواند پایان فعالیت برخی توکن‌ها در بازار باشد چون دارندگان این توکن‌ها به دلیل هیجان دارایی خود را به ازای هر قیمتی می‌فروشند.

اما نقطه مثبت این اتفاق این است که پروژه‌های غیرضروری در بازار از بین می‌رود و به پروژه‌های قدرتمند این فرصت را می‌دهد تا سرمایه بیشتری جذب کنند.

انزیم MLN

ارز دیجیتال انزیم در سه روز از ۴ ژوئن تا ۷ ژوئن حدود ۱۵۰ درصد رشد کرد و به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۸۵ دلار رسید اما حالا این ارز دوباره به ۸۱ دلار برگشته است.

آنریم یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است که برای مدیریت دارایی‌های زنجیره‌ای طراحی شده و هدف آن توانمد‌سازی سرمایه‌‌گذاران برای ساخت، مقیاس‌گذاری و کسب درآمد از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری است.

به نظر می‌رسد در میان روند نزولی بازار این ارز پروژه‌ای قدرتمند دارد می‌تواند بعد از شروع روند صعودی پتانسیل بالایی داشته باشد.

ADA 2 3

انزیم در حال حاضر در قیمت ۸۱ دلار معامله می‌شود.

سولانا SOL

رمزارز سولانا یکی از ارزهایی بود که بعد از سقوط ماه می به سرعت زیان سنگین خود را جران کرد.

این ارز قادر به پردازش ۶۵۵۰۰ تراکنش در ثانیه است. قرار است آزمایشگاه‌های سولانا با گسترش پشتیبانی اکوسیستم، ۳۱۴ میلیون دلار از طریق فروش توکن‌های خصوصی خود جمع کند.

تحلیلگران عقیده دارند سولانا وضعیت خوبی در بازار کریپتوکارنسی دارد اما نکته‌ای که وجود دارد این است که وضعیت کلی بازار منفی است. این ارز پروژه‌های قابل دفاعی را دنبال می‌کند.

ADA 2 2

طبق نمودار بالا امتیاز VORTECS برای ارز دیجیتال سولانا در بیشتر ماه‌ها سبز بوده است. امتیاز ارز دیجیتال سولانا در ۲۴ می ۶۷ بوده و در ۴ ژوئن به بالاترین سطح خود یعنی عدد ۸۰ رسیده است.

این خبر صرفا ترجمه‌ای از اخبار خارجی برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجار‌ت‌نیوز هیچ توصیه‌ای در رابطه با خرید و فروش این ارزها ندارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هادی

    بالای 100 دلاره الان..

    • ناشناس

      چجوری خریدی. از کدوم صرافی.