کد مطلب: ۶۹۹۴۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اپل از سری آیفون ۱۴ رونمایی کرد/محصولات جدید چه قیمت‌هایی دارند؟

اپل از سری آیفون ۱۴ رونمایی کرد/محصولات جدید چه قیمت‌هایی دارند؟

غول فناوری مستقر در کوپرتینو در مراسمی که به رویداد Far Out معروف است، از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این رویداد با حضور تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در اپل پارک برگزار شد. در این مراسم علاوه بر سری آیفون ۱۴ از سایر محصولات اپل نیز رونمایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غول فناوری مستقر در کوپرتینو در مراسمی که به رویداد Far Out معروف است، از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این رویداد با حضور تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در اپل پارک برگزار شد. در این مراسم علاوه بر سری آیفون ۱۴ از سایر محصولات این شرکت نیز رونمایی شد. محصولاتی نظیر سری ۸ اپل واچ، نسل دوم اپل واچ SE، اپل واچ اولترا و ایرپاد پرو۲.

محصولات جدید اپل چه ویژگی‌هایی دارند؟

اپل واچ سری۸:

اپل در رویداد فار اوت امسال از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. به نقل از دیجیاتو این محصول از نظر اندازه تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد و همچنان در مدل‌های ۴۲ و ۴۵ میلی‌متری روانه بازار می‌شود. در این ساعت هوشمند با سنسور دمای بدن روبه‌رو هستیم که می‌تواند دما را ۰.۱ درجه سلسیوس ردیابی کند. قیمت این محصول ۳۹۹ دلار است.

آیفون ۱۴ پرو و پرومکس:

آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس مهم‌ترین محصولات معرفی شده در رویداد far Out امسال بودند. این گوشی‌های هوشمند، به تراشه جدید A16 Bionic مجهر شده و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دارند. قیمت پایه آیفون ۱۴، ۹۹۹ دلار و آیفون۱۴ پرومکس ۱۰۹۹ دلار است. دوربین سلفی با کیفیت و سیستم تشخیص تصادف و ارتباط ماهواره‌ای در شرایط اضطراری از آئشن‌های منحصر به فرد این محصولات است.

اپل واچ اولترا:

اپل واچ اولترا یک ساعت هوشمند ۴۹ میلی‌متری است که بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد. این محصول با قیمت پایه ۷۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

ایرپاد پرو۲:

نسل دوم ایرپاد پرو نسبت به نسل پیشین خود پیشرف‌های قابل توجهی داشته است. از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به حذف نویز و افزایش کیفیت صوتی این محصول اشاره کرد. گفتنی است ایرپاد پرو۲ ب۲۴۹ دلار قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.