کد مطلب: ۶۹۸۵۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات رویداد معرفی آیفون ۱۴ اپل/ محصولات جدید کدام‌اند؟

جزئیات رویداد معرفی آیفون ۱۴ اپل/ محصولات جدید کدام‌اند؟

شرکت اپل فردا هفتم سپتامبر ( ۱۶ شهریور) از سری جدید تلفن‌های هوشمند خود یعنی آیفون ۱۴ و دیگر محصولات خود رونمایی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انتظار برای نسل بعدی آیفون‌ها تقریبا به پایان رسیده است. قرار است فردا (۷ سپتامبر) سری آیفون ۱۴ اپل را در رویداد «Far Out» خود عرضه شود. از زمان آغاز همه‌گیری، این رویداد اولین رویداد اپل است که به صورت حضوری در اپل پارک، کوپرتینو برگزار می‌شود.

به غیر از سری آیفون ۱۴، حتی انتظار می‌رود که این شرکت نسخه‌های جدید AirPods Pro و Apple Watch Series 8 را نیز منتشر کند. طرفداران اپل در سراسر جهان می‌توانند مراسم رونمایی را به صورت زنده تماشا کنند. زیرا در پلتفرم‌های منتخب مانند یوتیوب پخش می‌شود.

جزئیات پخش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۴ اپل

اپل به این نکته اشاره کرده است که رویداد آیفون ۱۴ در ۱۶ شهریور (۷ سپتامبر) در ساعت ۲۲:۳۰ شب به وقت تهران برگزار خواهد شد. رویداد راه اندازی به صورت زنده بر روی پلتفرم‌های محدودی پخش می‌شود که شامل - وب سایت رسمی اپل، Apple TV+ و کانال رسمی این شرکت در YouTube است.

کاربران همچنین می‌توانند این رویداد را از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و سایر پلتفرم‌ها به تقویم خود اضافه کنند.

چه چیزی باید انتظار داشت؟

همانطور که در بالا ذکر شد، انتظار می‌رود اپل طیف وسیعی از محصولات جدید را در این رویداد معرفی کند.

سری آیفون ۱۴ بزرگترین بخش این رویداد خواهد بود و برای این زمان غول فناوری ممکن است نسخه Mini را کنار گذاشته‌ و سری مکس به آیفون‌های ۱۴ اضافه کند. سری‌های آیفون ۱۴ احتمالا شامل چهار نسخه می‌شود: آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ (مکس/پلاس)، آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس.

جدای از این، اپل همچنین احتمالا نسل بعدی سری اپل واچ یعنی Apple Watch Series 8 را نیز عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود خط تولید جدید شامل Apple Watch Series 8، ۸ Pro و Apple Watch SE 2 باشد.

در Watch 8 شایعه شده است که نخسه Pro آن، ویژگی‌های بهبود یافته سلامتی و تناسب اندام را همراه با سنسورهای پیشرفته‌تر، عمر باتری و دوام ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، شایعه شده‌ که این شرکت AirPods Pro 2 را معرفی کند. گفته‌ می‌شود AirPods Pro 2 دارای طراحی جدید و جالبی است و امکان دارد با پشتیبانی از کدک LE و LC3 عرضه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.