کد مطلب: ۳۴۴۰۷۴

برگزاری رویدادی در مسیر بازاریابی دیجیتال / هدف ما نقد سایت‌های ایرانی است

برگزاری رویدادی در مسیر بازاریابی دیجیتال / هدف ما نقد سایت‌های ایرانی است

هدف این رویداد آنالیز سایت‌های ایرانی است. در راس اهدافشان این نکته خودنمایی می‌کند: از نقاط قوت هم الگو بگیرند و از نقاط ضعف هم تجربه بیاموزند.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از رویدادهایی که با حضور کارشناسان مطرح حوزه استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای آنلاین چند ماه یک‌بار برگزار می‌شود،رویداد « در مسیر بازاریابی دیجیتال » نام دارد. این رویداد که از دورهمی‌های دوستانه تعدادی کارشناس به نوعی رویداد همگانی و تخصصی تبدیل شده است؛ هدفی جذاب دارد و کل درآمدش را هر بار به حساب یک خیریه واریز می‌کنند.

برگزارکنندگان این رویداد که در سری‌های قبل برگزاری درآمدشان را به نفع کودکان اوتیسم و کودکان پروانه‌ای واریز کرده بودند؛ این‌بار دور هم جمع شدند و درآمد رویداد را به حساب کودکان کار آسمان واریز کردند.

در این رویداد هر بار یکی از سایت‌های قوی ایرانی از نظر محتوا، سئو و… مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. نقاط ضعف و قوت سایت مورد بحث مشخص می‌شود و در نهایت در اختیار بنیان‌گذاران سایت قرار می‌گیرد تا از نظرات کارشناسان و تحلیل‌هایشان استفاده کنند. در رویداد اخیر سایت زنبیل روی میز نقد کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

همایش بازاریابی دیجیتال

رویداد در مسیر بازرایابی دیجیتال برگزار شد.

عادل طالبی، حسین حمیدیا، رعنا آخوندی، شیرین محمدی،شیوا کریمی‌راد، محمد جاوید نظر، محمدعلی خادم‌الفقرا، بهنام کشانی، شیما شریفی، رضا مازندرانی، فربد قطبی‌های اجتماعی و رضا برهمندپور اجزای اصلی و برگزارکننده این رویداد را تشکیل می‌دهند.

این گروه در توضیح بیشتر این رویداد و داستان شکل‌گیری‌ می‌گویند: در ابتدا با دوستان این حوزه دور هم جمع می‌شدیم و سایت‌های مختلف را نقد می‌کردیم. نقاط ضعف و قوت کارها را شناسایی می‌کردیم و به این ترتیب از هم تجربه می‌آموختیم. به مرور دورهمی ما بزرگ‌تر شد، افراد بیشتری شرکت کردند و در نهایت تبدیل به رویداد بزرگی شدیم. شعار ما عبارت از این است: ما از گوگل ، آمازون ، اپل، جنرال‌موتورز و… خسته شده‌ایم. هدف ما آنالیز سایت‌های ایرانی است. قصد ما این است که از نقاط قوتشان الگو بگیریم و ضعف‌هایشان را بشناسیم و از تجربیات هم استفاده کنیم.

جالب است بدانید در این رویداد که به همت اسپانسرهای مختلف برگزار می‌شود، در کنار اینکه درآمد صرف امور خیریه می‌شود، هر بار سایتی که مورد بررسی قرار می‌گیرد مبلغ قابل توجهی به این خیریه‌ها اختصاص می‌دهد. در رویداد اخیر سایت زنبیل مبلغ قابل توجهی کتاب برای کودکان سیستان و بلوچستانی تهیه و ارسال کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.