کد مطلب: ۵۲۷۶۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کاردانو (ADA) از اول سال چقدر رشد کرده است؟ / ریزش کاردانو چقدر محتمل است؟

کاردانو (ADA) از اول سال چقدر رشد کرده است؟ / ریزش کاردانو چقدر محتمل است؟

ارز کاردانو سومین نسل از ارزهای دیجیتال است که کارایی مشابه با ارز اتریوم دارد و رقیب سرسخت اتریوم محسوب می‌شود. از اول سال (سال میلادی) کاردانو چه روندی را طی کرده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به تحولات اخیر بازار کریپتوکارنسی، رمزارز کاردانو رشد چشمگیری داشته و از ابتدای سال (سال میلادی) تا الان، قیمت این ارز ۶۱۶ درصد رشد کرده است.

کاردانو در روز ۱۷ فروردین درحالی که با ارزش بازار ۳۷/۸۰ میلیارد دلاری معامله می‌شد به قیمت ۱/۱۸ دلار رسید و امروز قیمت هر کاردانو به ۱/۲۱ دلار رسیده است.

نمودار پایین نشان می‌دهد ارز کاردانو طی چند ماه گذشته با افزایش شدید قیمت همراه بوده است.

ADA 2

در حال حاضر، ارز دیجیتال کاردانو قیمت خود را بالاتر از سطح حمایتی ۱/۱۲۸ دلار حفظ کرده است و ممکن است افزایش قیمت در این سطح ادامه داشته باشد.

استدلال

نوسانات ماه فوریه کاهش یافته و جای خود را به سطح سالم‌تری از معاملات داده است. طبق معاملات دیروز نوسانات این بازار کاهش یافته و احتمالا دارایی در منقطه تعادل خود خواهد ماند.

همچنین شاخص MACD (مکدی) نشان دهنده روندی نزولی بعد از رشد قیمت قبلی است اما با این حال هنوز باعث فشار فروش در این ارز نشده است.

نتیجه

معاملات بازار کاردانو نشان می‌دهد که این ارز از لحاظ قیمتی به سطح بالایی رسیده و توسط معامله‌گران حمایت می‌شود. به نظر می‌رسد فعلا نوسانات زیادی نداشته باشد و در سطح فعلی به معاملات خود ادامه دهد.

کارشناسان عقیده دارند ارز کاردانو به دلیل رشد روزافزون و تیم کاری مجرب ارزی آینده‌دار است.

کاردانو برای رشد با مقاومت قیمتی ۱/۲۸ و ۱/۳۴ مواجه است که اگر این مقاومت شکسته شود احتمالا قیمت کاردانو به ۱/۵ دلار نیز برسد.

منبع: AMB crypto

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.