کد مطلب: ۵۶۹۸۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سمفا از دسترس خارج شد / علت اختلال‌ دائمی سامانه‌ها چیست؟

سمفا از دسترس خارج شد / علت اختلال‌ دائمی سامانه‌ها چیست؟

سامانه سمفا (مدیریت فروش و اکران سینمای ایران) دقایقی پیش دچار اختلال شد و این اختلال همچنان ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سامانه سمفا (مدیریت فروش و اکران سینمای ایران) متعلق به سازمان امور سینمایی و سمعی بصری است. این سامانه وظیفه هماهنگی سامانه‌های فروش آنلاین و بررسی نظام آماری متمرکز سینمای ایران را بر عهده دارد.

سامانه سمفا که اطلاعات دقیق فیلم‌ها از قبیل میزان فروش، تعداد سالن‌ها و تعداد مخاطبان را نمایش می‌دهد، دقایقی قبل دچار اختلال شد.

این اختلال امکان هرگونه دسترسی به اطلاعات را دچار اشکال کرده است. در توضیحات این خطا آمده است که؛ سرور اصلی سایت سمفا هم‌اکنون از دسترس خارج شده است و نمی‌تواند به درخواست شما پاسخ دهد. در بخش دیگری از توضیحات نیز نوشته شده که ممکن است مشکل از IPآدرس(درگاه‌های) موجود در شبکه باشد.

اختلال‌هایی که دائم تکرار می‌شود

اختلال در سامانه و یا پلیکیشن‌های داخلی برای چندمین بار است که در روزها گذشته رخ می‌دهد. پیش‌تر هم اپلیکیشن‌های اسنپ و تپسی دچار اختلال‌هایی شدند که نارضایتی مخاطبان را برانگیختند.

از نگاه برخی ممکن است که اجرایی کردن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، در رخ دادن این موضوع بی‌تاثیر نباشد. موضوع اصلی این است که هنوز علت اصلی این اختلال‌های پی‌در‌پی سامانه‌ها مشخص نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.