کد مطلب: ۵۹۱۶۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اسنپ فود از دسترس خارج شد

اسنپ فود از دسترس خارج شد

براساس گزارش برخی از کاربران، اسنپ فود از دسترس خارج شده است و امکان ثبت سفارش وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس گزارش برخی از کاربران، اسنپ فود از دسترس خارج شده است و امکان ثبت سفارش وجود ندارد.

برخی از کاربران اپلیکیشن سفارش غذای اسنپ فود که قصد سفارش غذا را از رستوران‌های ثبت شده در این اپلیکیشن را داشتند می‌گویند که دسترسی آن‌ها قطع شده و امکان ثبت سفارش را ندارند.

کاربران می‌گویند زمانی که درخواست خود را ثبت می‌کنند با این خطا مواجه می‌شوند که « متاسفانه اسنپ فود موقتا در دسترس نیست. ضمن تشکر از بردباری شما در تلاش برای رفع این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.»

IMG 4726

کاربران توییتر طی روزهای اخیر از تاخیر دریافت در سفارش غذای خود گله‌مند بودند: «کیفیت سرویس‌دهی اسنپ‌فود دیگه به هیچ عنوان قابل قبول نیست. تاخیرهای بی‌حساب و کتاب، خارج کردن رستوران‌ها و فروشگاه‌ها از محدوده سرویس‌دهی و پشتیبانی افتضاح. کاملاً وقتشه رقباش جاش رو بگیرن.»

«دو ساعت پیش از اسنپ فود سفارش دادم هنوز نرسیده. الان ساعت ۲ شده. برای پیگیری هم زنگ میزنی باید عدد ۱ یا ۳ بگیری که میگه گزینه غیرفعاله»

«آخرین بار بود از اسنپ فود سفارش دادم، دو ساعت واسه تحویل یه شیرینی؟»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من دیروز از اسنپ فود سفارش دادم .بعد کلی معطلی، زنگ زدم پشیبانی. نفر 22 توی صف انتظار بودم!!!! بعد از کلی انتظار گفتم میخوام سفارش رو کنسل کنم علیرغم اینکه گفتند اکیه ولی وقتی من از خونه رفتم بیرون سفارش رو ارسال کرده بودند. واقعا افتضاحند.

  • بنیامین

    نامرد نباشیم اسنپ فود واقعا عالیه اسنپ نه فقط اسنپ فود

  • ناشناس

    اسنپ فود عالیه

  • ناشناس

    محدوده سرویس دهی سوپرمارکتها در اسنپ مارکت کم شده من از دو جا خرید میکردم دیگه نمیتونم.هایپرمارکت که پولو پرداخت میکنم زنگ میزنند یا پیام میدم که بعضی اجناسو ندارند.

  • ناشناس

    ااز اسنپ درخواست خانم کردیم گزینه غیر فعال بود

  • راننده اسنپ

    سلام.اسنپ راننده بنده از دسترس خارج شد و انقدر خطا داد و برنامه های گوشی ام را بهم ریخت مجبور به پاک کردن از گوشی ام شدم.مشکل چیست؟