خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۹۴۵۱

بازار رمزارزها سرخ شد / سقوط ۱۰ درصدی بیت‌کوین در معاملات آسیایی

بازار رمزارزها سرخ شد / سقوط ۱۰ درصدی بیت‌کوین در معاملات آسیایی

در معاملات آسیایی بازار رمزارزها، بیت‌کوین با حدود ۱۰ درصد افت به کانال ۳۲ هزار دلاری سقوط کرد. ارزش کل بازار هم ۱۰ درصد کاهش یافت و به ۱٫۵ هزار میلیارد دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات آسیایی بازار رمزارزها، بیت‌کوین با حدود ۱۰ درصد افت به کانال ۳۲ هزار دلاری سقوط کرد. این در حالی بود که بسیاری از معامله‌گران از مدتها قبل منتظر این ریزش مجدد بودند ولی به نظر می‌رسد هنوز بیت‌کوین کف خود را لمس نکرده باشد.

با این حال ارزش بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته و به ۱٫۵ هزار میلیارد دلار رسیده است. افت ۱۰ درصدی بیت‌کوین در حالی به ثبت رسیده که در یک ساعت گذشته بازار کمی متعادل‌تر شده و اکثر رمزارزها بازدهی یک ساعته مثبت دارند.

1 4

در میان ۱۰ رمزارز برتر پولکادات و دوج‌کوین با بازدهی ۲۴ ساعته منفی ۱۵ و ۱۳ درصدی بیشترین افت را به نام خود ثبت کردند. کاردانو هم با ۱۰ درصد ریزش به محدود ۱٫۵ دلاری رسیده است.

یکی از دلایل افت بیت‌کوین، اظهار نظر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده در خصوص بیت‌کوین بود. ترامپ در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه فاکس‌نیوز با تاکید بر مواضع خود علیه بازار رمزارزها اعلام کرد که بیت‌کوین کلاهبرداری است و او طرفدار این رمزارز نیست.

با وجود ریزش ۱۰ درصدی بازار رمزارزها در شبانه‌روز گذشته، دو رمزارز بازدهی بالای ۱۰ درصدی را به ثبت رساندند. تتا فیول (TFUEL) و آرویو (AR) در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۵ و ۱۱ درصد گرانتر شدند تا بر خلاف کل بازار روندی مثبت را داشته باشند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.